Avatar billede sjc Nybegynder
30. maj 2002 - 09:02 Der er 6 kommentarer

Driver til: Tele Danmark 56k internet modem 2m - Windows XP

Jeg kan ikke få min modem: Tele Danmark 56k internet modem 2M til at ´køre´ efter jeg har instaleret Windows XP. Har i en Driver til XP
Avatar billede krofar Nybegynder
30. maj 2002 - 09:05 #1
Kan du ikke bruge den standard driver der er i windows xp?
Avatar billede snowball Novice
30. maj 2002 - 09:06 #2
Ved ikke om den virker til XP, men nedenstående er den driver TDC har på deres support sider !

http://download.opasia.dk/pub/opasia/kundeservice/v90inf.zip

Snowball
Avatar billede toocool Nybegynder
30. maj 2002 - 11:13 #3
Prøv at bruge en standart 56 k driver fra Win. Det plejer at køre mindst ligeså godt som den originale*GG*
Avatar billede sjc Nybegynder
30. maj 2002 - 11:23 #4
Det virker stadig ikke.
toocool hvordan finder jeg den.
Jeg er ikke så profi så kan du hjælpe.
Hvad er navnet. Hvad er stien !

Jeg er i tvivl om det er com1 eller com 2
Hvordan ser jeg det!!!
Avatar billede toocool Nybegynder
30. maj 2002 - 12:16 #5
kontrolpanel-telefon/modemindstillinger-tilføj og sæt så et kryds i "jeg vælger selv modem"

Her finder du så et "standart 56000" og indstiller det til com1. Prøv dig frem bag på computeren, om den sidder i com 1 eller 2
Avatar billede raynor Nybegynder
30. maj 2002 - 23:37 #6
Det er muligt at du skal forsøge helt at fjerne modemet først og bare lade computeren forsøge at finde det igen selv....det gør du ved at gå ind i denne computer, kontrolpanel, system, hardware, enhedshåndtering der inde markere du modemet og fjerner det, dernæst skal du forsøge at genstarte igen...så skulle computeren gerne finde det efter genstart og genbruge de drivere der er i maskinen ??