Avatar billede tsearex Nybegynder
29. maj 2002 - 19:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Package & Deployment wizard

Jeg har lavet et program, nu skal jeg have lavet et setup fil. Mit problem er at jeg har et link fra mit program til en html help fil(ialt 115 html dokumenter)som jeg skal have inkluderet i min setup fil. Når jeg så stater package & deployment wizard, kommer jeg på et tidspunkt til et sted hvor man kan tilføje filer til ens setup fil, men da jeg har 115 html dokumenter og man kun kan tilføje en fil afgangen tager det urimeligt lang tid. Er der en nemmere måde at få inkluderet de html dokumenter til min setup fil ??
Avatar billede tjacob Juniormester
29. maj 2002 - 19:59 #1
Nu ved jeg ikke hvordan du har lavet din hjælp, men dine htmlfiler burde være kompileret til éen hjælpefil.?.......?
Hvilket program har du brugt til hjælpefilerne?
Avatar billede tsearex Nybegynder
29. maj 2002 - 20:03 #2
Vbdocman, help fil, er måske også et forkert ord, det er en slags source code dokumentation generator. Men det er 115 stk html dokumenter.
Avatar billede sjh Nybegynder
29. maj 2002 - 21:51 #3
Er det html filer som dit program skal generere efter.
eller skal man bare se det som en hjælpe fil vor der står noget kode men kan kopier.??
Avatar billede sjh Nybegynder
29. maj 2002 - 21:53 #4
Du kunne lave det i en res-file
Avatar billede joern Nybegynder
30. maj 2002 - 09:08 #5
Hej.

I VB5 som jeg anvender kan man markere 15-20 filer ad gangen.  Det afhænger af længden på deres navne, hvor mange.  Strengen for tilføjelse i ét hug er måske begrændet til 256 tegn.
Prøv at holde på CTRL-tasten som ellers i lister, eller brugt SHIFT og markér første og sidste (af f.eks. 10 filer).
Husk at gemme SWT-filen, så du ikke skal igennem det hver gang du laver en setup.
M.v.h.  Jørn
Avatar billede nolle_k Nybegynder
05. juni 2002 - 09:23 #6
I den version af Package and Deployment Wizard jeg har kan man godt tilføje mere end en fil af gangen!

Hvad er det for en type du laver??? Det kan være det har noget at gøre med hvilken type Installations pakker, der laves!
Avatar billede andymax Nybegynder
17. august 2002 - 03:58 #7
Hvad med HTML Help?