Avatar billede fred-durst Nybegynder
29. maj 2002 - 17:24 Der er 9 kommentarer

XP går i blå skærm

Hej Eksperter...
Jeg har installert Windows XP på min computer for et lille stykke tid siden.. Den går hele tiden i blå skærm og skriver at jeg skal tjekke at alle mine hardware dele er installeret korrekt og neget med at jeg skal af installere alle programmer jeg har installeret for nylig og så installere dem igen..????

HJÆLP
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. maj 2002 - 17:25 #1
prøv at gå ind i bios og Load Default Setup
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. maj 2002 - 17:25 #2
eller Load Optimized Setup
Avatar billede fred-durst Nybegynder
29. maj 2002 - 17:26 #3
hvordan???
Avatar billede japster Nybegynder
29. maj 2002 - 17:29 #4
Hvilken fejl meddelelse får du?
Har du for nylig købt ny processor?
Er din processor en AMD?

  -Japster
Avatar billede fred-durst Nybegynder
29. maj 2002 - 17:31 #5
Jeg har købt en hel ny computer..
Ja en AMD Duron 1200MHz.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. maj 2002 - 17:32 #6
den mest almindelige måde at komme ind i bios er at trykke på Delete tasten lige efter at du hører et beep
Avatar billede fred-durst Nybegynder
29. maj 2002 - 17:34 #7
Ja jeg prøver lige..
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. maj 2002 - 17:46 #8
det kan være en systemfil der er installeret og som ikke er certificeret af Microsoft, prøv at gå i Start>Kør og skriv sigverif.exe

hjælper det ikke må du igen gå i Start>Kør og skrive sfc /scannow, sæt din XP i drevet og tryk på Enter, efter at den har været systemfilerne igennem skal du prøve at genstarte.
Avatar billede florint Nybegynder
29. maj 2002 - 19:51 #9
hej,
Hvor længe har den virket - hvis den har virket ?
Har du instaleret noget på den fornylig ?
/Ivan