Avatar billede hunden Nybegynder
27. juli 2000 - 17:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg *.class

Hej jeg vil gerne lave class filer til nette.
men jeg ved ikke hvordan jeg gør jeg kan godt lave ocx filer og dll.

Da jeg gerne vil lave en menu til min hjemmeside..
Avatar billede buhl Nybegynder
27. juli 2000 - 17:55 #1
Er du sikker på at du ikke er røget i en gal kategori - *.class filer hører så vidt jeg ved til java.......
Avatar billede hunden Nybegynder
27. juli 2000 - 18:29 #2
Nej´, da jeg har læst mig til at man kan lave det i Visual Basic 6.0, men jeg kan ikke finde ud af hvordan ?
Avatar billede brian Nybegynder
27. juli 2000 - 19:09 #3
jeg tror du er havnet i den forkerte kategori. Skulle spg. ikke have været oprettet under Java ??
Avatar billede stigc Nybegynder
27. juli 2000 - 21:15 #4
Det kan man ikke lave med Visual Basic.
Tilgengæld kan sprogene sagtens snakke sammen. F.eks lave en dll i Visual Basic, som bliver kald fra en JAVA .class-fil. Eller man kan lave en JAVA-plugin.

Se mere på:

http://search.java.sun.com/query.html?qt=visual+basic&col=jsun&qp=&qs=&qc=&pw=100%25&ws=0&qm=0&st=1&nh=10&lk=1&rf=0&rq=0
Avatar billede hunden Nybegynder
29. juli 2000 - 22:14 #5
Nej´, da jeg har læst mig til at man kan lave det i Visual Basic 6.0, men jeg kan ikke finde ud af hvordan, og i visual basic er der også et sted der giver udtryk for det. men det kan da godt være mig der miss forstår nåde...
Avatar billede cktarget Nybegynder
02. august 2000 - 21:22 #6
Det kan IKKE lade sig goere i VB 6.0, eller for den sags skyld i nogen andre versioner.
Maaden du laver en funky/fancy menu paa er ved at bruge Java. Evt. kan du lave nogle active X, elementer som Java kan snakke med.
mvh Kedde
Avatar billede jake_2 Nybegynder
20. september 2000 - 13:02 #7
Du kan godt lave en class file i vb, du kan bare ikke bruge den til det du gerne vil. )O:
Avatar billede hunden Nybegynder
15. januar 2001 - 17:03 #8
Lukket.