Avatar billede ulrik22 Nybegynder
29. maj 2002 - 11:26 Der er 18 kommentarer

Sidst touch på hjemmeside www.stylemaster.dk

Jeg er ved at starte et mindre firma med salg af tøj fra interenettet, og behøver lidt hjælp.
Har brug for lidt hjælp til at få rettet det sidste på min hjemmeside...

Mangler at få bestil funktionaliteten til at virke under produkter...skal sende en email til en hotmail adresse eller andet..

Og ellers sidste gode råd...

Venligst angiv om der er nogen der er interesseret.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
29. maj 2002 - 11:34 #1
Virker noget uheldig at skrive "A.P. Møller, Nordea" osv. i "sted" - med mindre du vitterlig er fast leverandør for dem. Men i så fald ville et kundelogin være at fortrække.

http://home19.inet.tele.dk/style/produkter.htm
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
29. maj 2002 - 11:40 #2
Hvor kommer den til at ligge når den går i produktion, og hvilke mail-komponenter er der til rådighed?
Og så kan jeg iøvrigt lave den under alle omstændigheder...
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
29. maj 2002 - 11:41 #3
Der er hverken tøj eller levering endnu, det er blot for at vise tankegangen i det....
Leveringsstederne kommer til senere, men har mest behov for at få funktionaliteten til at virke i første omgang...
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
29. maj 2002 - 11:43 #4
Har pt et webhotel (gratis) hos Opasia men har behov for rådgivning, hvor man skal købe et bedre. Har registeretdomainet hos speednames, og kigger på deres 4 forskellige webhoteller - tror mest at webhotel 2 eller 3 er aktuelt...
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
29. maj 2002 - 12:12 #5
Hvor meget skal det koste at få lavet de sidste justeringer...? Hvad er priserne er i forum?
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
29. maj 2002 - 12:17 #6
Tror du skal på sharksforum hvis der er tale om betaling. Man må vist ikke skilte med priser herinde. Og du har ikke en eMail adresse på din profil så man kan sende bud.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. maj 2002 - 12:40 #7
Jeg tror ikke at du rammer din målgruppe med det design. Måske skulle du lade en professionel webdesigner udarbejde en webside til dig.

/per
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
29. maj 2002 - 12:43 #8
rokkedal30@hotmail.com
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
29. maj 2002 - 12:50 #9
/Per hvorfor tror du ikke det rammer...? Er der nogle enkelt punkter du kan eksemplificere med?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. maj 2002 - 14:23 #10
1. Jeg kan tydelig se at du ikke er uddannet grafiker.
2. I dag kan du faktisk lave sider der ligner professionelle annoncer.
Prøv at købe bladet M!, så kan du se hvordan dit website skal se ud.
Det passer lidt bedre til den målgruppe du beskriver på dit website.
3. Din opsætning af siden minder meget om websider, som de så ud
for 5-7 år siden.
4. Du følger overhovedet ikke webstandarderne, når det gælder kodning.

/per
Avatar billede cygnet Praktikant
29. maj 2002 - 18:29 #11
Må hoejrup ret at der skal lidt mere små justeringer til før det vil sælge.

Det er alt for simpelt sat op - du skal ud over have nogle flotte billeder der fanger - mindre tekst på forsiden - og meget andet. Prøv at oprette dit site under site vurdering.

Med venlig hilsen
cygnet
http://www.bilbyendanmark.dk/beta_01
Avatar billede mini-man Nybegynder
30. maj 2002 - 10:33 #12
Meget enig med Hoejrup....
Hvis du vil begynde at sælge så er der vel mere præstige ved at eje et .dk domæne....det kan fås ned til 1 kr om måneden og det er jo ikke en formue.

Mini-man
www.miniwebdesign.dk
Avatar billede tpiil Nybegynder
30. maj 2002 - 10:36 #13
fjern lige dit tag i toppen af koden med at det er lavet i frontpage :)
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
30. maj 2002 - 12:27 #14
OK - tak for alt hjælpen....
I er velkommen til at sende tilbud på min hotmail rokkedal30@hotmail.com, da jeg kan høre at jeg har brug for lidt hjælp hist og pist...
Det skal bemærkes at det er vigtigt at jeg kan opdatere den nemt, da varene skifter osv....Desuden skal det være en hurtig og nem løsning (læs billig) da vi ikke helt ved om konceptet virker
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. maj 2002 - 20:42 #15
cygnet > Hvorfor er du ikke på msn og icq ??
Avatar billede staz Nybegynder
02. juni 2002 - 19:08 #16
Sorry jeg spammer...

Mini-man >> Hvorfor har i en side der hedder portfolio men der ingenting der på. Er du klar over hvor uprofessionelt det kommer til at virke.

---- Staz ----
Avatar billede gg Praktikant
03. juni 2002 - 08:31 #17
Et lille sidespring:

vedr: Du betaler ved levering(COD Cash on delivery - Postopkrævninig), så kan du jo nå at se varen inden og eventuelt nå at fortryde, hvordan kan det lader sig gøre ?. Du skriver at posten leverer. Når posten leverer varen, må man ikke åbne den for at se hvad der er indeni. Man betaler først og derefter får man udleveret varen. Man må ikke se indholdet i en pakke inden man betaler. Ok du kan så lade vedkommende betale via et girokort, men så er levering ikke betaling ved levering. Så er det betaling via et girokort og så er sagen om du vil modtage en returneret vare der har være åbnet ?.

Du er velkommen til at henvende dig til mig vedr. transport /spedition er uddannet indenfor branchen :-)
Avatar billede mini-man Nybegynder
03. juni 2002 - 19:57 #18
staz >>
Hvis man nu er igang med ti forskellige sites men ikke er færdige med dem  fordi man venter på forskellige ting fra personerne så lægger man dem ikke i portfolio.
Ja det er jeg klar over...
men vi har alligevel nok at lave :)