Avatar billede vortesvin Nybegynder
29. maj 2002 - 01:10 Der er 17 kommentarer

siberian sun

jeg ville bare spørge om der var nogen der vidste en kode til siberian sun man ku skrive så man ku få nogen flere penge
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:12 #1
Du mener Tiberian Sun ikke ?

Der er ikke koder i ..
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:16 #2
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:16 #3
Måske du kan bruge denne ?
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:31 #4
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:32 #5
medions - Så laver du en google-søgning.. Tsk tsk
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:34 #6
seraphiel> Hvad skulle jeg ellers gøre... -hvis jeg har lyst til at lave en google-søgning så gør jeg det, og lad være med at bland dig, hvis ikke du har noget fornuftigt at skrive!

//>Rune
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:36 #7
medions - Du kunne f.eks. FINDE en side der havde noget snyd til Tiberian Sun.. Da der ikke findes direkte koder til det..
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:40 #8
seraphiel> Glem det! Hvis jeg ik' gider så gider jeg ik'! -og det er ikke dine sager!

I øvrigt mener det er noget med en rules fil man skal ind og rette lidt i! -kan sq ik' huske om det er til Tiberian Sun eller om det er til Red Alert eller hvad det var..

//>Rune
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:43 #9
medions - Køl helt ned..
Avatar billede humax Nybegynder
29. maj 2002 - 01:45 #10
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:47 #11
seraphiel> Well, det er jo ik' fair det du gør... -folk her på eksperten prøver at hjælpe andre, om det så sker på den ene eller anden måde er irelevant, så om jeg giver et direkte link, som måske var mindre bruglig end en række links, syntes jeg slet ikke skal kommenteres!

//>Rune
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:49 #12
medions - Jeg gør intet, så hvad skal være fair ? :)
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:53 #13
seraphiel> Her inde gælder det ikke om at svine hiandens svar til, så man selv kan få accepteret sit eget... -der for var det en negativ kommentar du kom med, og unødvendig i denne sammenhæng!

Kommentar fra seraphiel
29/05-2002 01:32:09    medions - Så laver du en google-søgning.. Tsk tsk

//>Rune
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:54 #14
medions - Jeg er |-----| ligeglad med de 60 point der!..

Jeg synes bare det er lidt træls at en laver en google-søgning..
Avatar billede medions Nybegynder
29. maj 2002 - 01:58 #15
seraphiel> læs lige en gang til hvad jeg skrev:
Kommentar fra medions

...om jeg giver et direkte link, som måske var mindre bruglig end en række links...

//>Rune
Avatar billede seraphiel Nybegynder
29. maj 2002 - 01:59 #16
Glem det..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. maj 2002 - 03:14 #17
vortesvin deaktiveres, da han tydeligtvis ikke har forstået idéen med eksperten.