Avatar billede niox Nybegynder
28. maj 2002 - 18:17 Der er 3 kommentarer

Skift af Webhotel?

Ja, Jeg har skiftet fra en privat til Wannafind.dk

speed-line.dk er mit domæne navn ! MEN Hvad skal jeg gøre nu ? Skal jeg oploade til en ny server oder ? der står at der kan gå op til en uge før det bliver flyttet !

Rettere sagt ! : HJÆLP !!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
28. maj 2002 - 18:18 #1
Du uploader bare til dit nye webhotel når det er blevet oprettet og du har fået udleveret ftp-kode.
Avatar billede niox Nybegynder
28. maj 2002 - 18:26 #2
Øhhh ok... Jeg prøver ellers må jeg jo skrive igen !?
Avatar billede runeevers Nybegynder
28. maj 2002 - 20:32 #3
Hvad var der galt med mit svar? Når dit webhotel er oprette modtager du en mail med adgangskode til din ftpkonto. Når du har modtaget den mail kan du uploade din hjemmeside på dit nye webhotel. Når domænet så er flyttet til din nye host kan du se de filer du har uploadet.