Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
26. juli 2000 - 23:34 Der er 1 løsning

Det haster hjælp mig PLEASE

Jeg er igang med at sætte et chat script op men får denne fejl;

En fejl er opstået
Fejl meddelelse: creating e:\\webs\\netstuff.dk\\wwwroot\\chatten\\data\\nicks failed
Query_String: action=create_nick&name=Brian&password=louise&password2=louise&email=we@dk.dk

hvad kan der dog være galdt????? PLEASE hjælp mig

Mit UIN er 54628121 hvis du gider snakke
Avatar billede y2k Nybegynder
17. august 2000 - 18:14 #1
udfra den stump fejlbesked kan man absolut intet se...men jeg vil gætte på, at det nok er skriverettighederne den er gal med...