Avatar billede hvasaader Nybegynder
27. maj 2002 - 23:59 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

boost download

Hej!

Er der nogen der kender et/flere programmer som "optimalisere" din download rate? Der kan fx nævnes download acclerater men virker det?

Ps. Jeg har adsl
Avatar billede seraphiel Nybegynder
28. maj 2002 - 00:00 #1
Mener ikke det virker en skid.. Mine downloads blev faktisk langsommere..
Avatar billede praetorian Nybegynder
28. maj 2002 - 00:02 #2
Reget Deluxe.

PÅ Servere hvor at der forefindes en download begrænsing i for af at man kun må hente x KB/s pr forbindelse kan de forøge hastigheden idet at de åbner flere forbindelser. Generelt set så hjælper det, men du skal ikke forvente at ryge over den teoretiske maks grænse for din ADSL forbindelse.
Avatar billede ducks Nybegynder
28. maj 2002 - 00:03 #3
jeg tror nok det virker til 56k og langsommere, min 256k hentede med højst 20kb i sek. med Download Accelerator, normalen er 30

Søg på www.download.com efter download accelerator
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 07:37 #4
JEg mener ikke det virker..
det kommer meget an på hvilket OS man og hvor hurtigt ens forbindelse er.
jeg kan tydeligt mærke at XP's internet er hurtigere end 98 i XP ligger jeg med 118 mens i 98 90-100. JEg har prøvet download accelerator og fik ikke noget ud af det.

// Henrik Henneberg
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. maj 2002 - 07:54 #5
Jeg bruger Download Acc. med stor fordel på mit StofaNet.

Jeg tror såmen ikke det går hurtigere, men DA har en lækker funktion med, at man kan 'Switch Site'. D.v.s. hvis ens download går i stå, kan man bede DA om at hente fra et mirror site ved blot at klikke 'Switch Site'. Og så er der selvfølgelig funktionen 'Resume download'. D.v.s. man kan afslutte et download midt i det hele og fortsætte hvor man slap på et andet tidspunkt. F.eks. hvor nettet er lidt hurtigere.

Alt i alt kan jeg ikke forestille mig mit StofaNet uden den support DA giver mig.

Den kan hentes her i en gratis version: http://download.com.com/3000-2071-6289136.html?tag=lst-0-1
Avatar billede hvasaader Nybegynder
29. maj 2002 - 23:14 #6
Ja okey... men om der var andre programmer der kunne booste ens forbindelse... :(