Avatar billede rollyboy Nybegynder
27. maj 2002 - 22:06 Der er 9 kommentarer

Jeg søger et program...

Jeg søger et program til mit kamara som køre over et DV kabel.. altså et webcam program, sådan et der kan uploade live show til nettet!
Avatar billede opdat Nybegynder
27. maj 2002 - 22:09 #1
dichael.dk under D/L
Avatar billede opdat Nybegynder
27. maj 2002 - 22:10 #2
glem det... det link er blevet fjernet
Avatar billede robotten Praktikant
06. juni 2002 - 14:13 #3
Avatar billede robotten Praktikant
06. juni 2002 - 14:15 #4
Skulle være et svar.
Avatar billede rollyboy Nybegynder
06. juni 2002 - 15:55 #5
jeg kan ikke få det til at virke... hvad skal jeg gøre??
Avatar billede robotten Praktikant
06. juni 2002 - 16:24 #6
Hmmm...  kan du evt. forklare hvad du mener med det DV kabel?
Avatar billede rollyboy Nybegynder
06. juni 2002 - 16:36 #7
et DV kabel er et kabel man bruger fra sit redigeringskort og om til sit Digitale video kamara.....!!!
det kaldes vist nok også FireWire kabel!
Avatar billede robotten Praktikant
06. juni 2002 - 19:08 #8
Oh.. så er jeg med, men kan så ikke umiddelbart hjælpe dig, hvis ikke et almindeligt program, kan gøre det. Har du evt. selv prøvet via fx www.download.com at søge på disse programmer?
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 09:46 #9
Prøv at oprette sammme spm. med en mere sigende overskrift, så du kan få optimal hjælp. Tror ikke, at der sker mere her...