Avatar billede clausmort Nybegynder
26. juli 2000 - 19:43 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Billigst domæne...

Jeg har brug for den billigst mulige domæneløsning - hvad skal jeg gøre??
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2000 - 19:45 #1
whois opslag, domain registrering til dig selv eller til en service der automatisk registrerer domains ved InterNIC ?
Avatar billede twister10 Nybegynder
26. juli 2000 - 19:47 #2
Jeg bruger selv www.scannet.dk

Priser for domæne :
DK domæne pr. stk. Kr. 359,-
(+ kr. 40,-/år til DK Hostmaster A/S)
Første år er inkluderet i prisen.

Altså 40 kr. årligt

Med webhotel og en email
Mini: Kr. 69,- pr. md.

- Domænenavn (www.firma.dk).
- 25 mb serverplads.
- Fri trafik.
- Komplet on-line statistik. Demo
- 1 prof. e-mail adresse.
- On-line redigeringsværktøj til e-mail.
- Ubegrænset alias/forward/autoreply.
- FTP-program (til filoverførsel).
- Fri brug af ScanNet\'s CGI scripts.
- Telefon support, alle hverdage 9.00-16.00

Bestil - Mini  Hotel placering Kr.  358,-
Domæne/flytning  Kr. 1,-
Oprettelse i alt Kr. 359,-

Priserne er excl. moms, det er da billigt ??
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2000 - 19:50 #3
speednames.com er cool
Avatar billede theportal Nybegynder
26. juli 2000 - 20:14 #4
speednames.com er nok den bedste løsning! medmindre du ønsker at koble det sammen med et nyt webhotel, så er der nogle firmaer der giver dig det gratis!

The Portal
Avatar billede nordvest Nybegynder
26. juli 2000 - 21:08 #5
hejsa

www.azero.dk har efter min mening de billigste webhoteller

så jeg vil råde dig til at checke deres priser inden du beslutter dig

Hilsen
Nordvest
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2000 - 21:12 #6
spørgsmålet lød vist på domæner, ikke hosting ;D
Avatar billede roslev Nybegynder
26. juli 2000 - 21:31 #7
http://www.azero.dk :
.dk .com .net .org domæne inkl. 1 års abonnement kr. 199,-.
Avatar billede theportal Nybegynder
26. juli 2000 - 21:53 #8
Hvad hjælper det med et domæne hos nogen der ikke tilbyder ekstern DNS??
Avatar billede xxx222 Nybegynder
26. juli 2000 - 23:02 #9
Jeg har netop købt et .dk domæne hos http://www.azero.dk og jeg er meget tilfreds!!
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2000 - 00:18 #10
Roslev din kommentar er god for et svar. Du finder ikke en billigere løsning i Danmark mon? ;o)
Avatar billede engberg Juniormester
27. juli 2000 - 07:19 #11
Well well.... theportal>> Jeg vil foreslå www.granitecanyon.com til den brug.
http://www.pox.dk er der en komplet guide til hvordan man sætter et domæne op på denne gratis DNS.
Selve registreringen foreslår jeg http://www.gbcnet.dk til, da der kan det hele foregå på en bestillingsform (man kan selv vælge DNS\'ere) - det koster vist 312,5 (incl. det første år til DK-host).
Avatar billede clausmort Nybegynder
27. juli 2000 - 22:50 #12
Jeg kigger lige lidt på mulighederne, før jeg accepterer, men engberg\'s svar ser umiddelbart ud som den bedste løsning....
Avatar billede theportal Nybegynder
27. juli 2000 - 23:36 #13
Hvorfor ikke bare bruge speednames.com? der kan man få det hele hos et firma!

/ThePortal
Avatar billede terke Nybegynder
01. august 2000 - 13:20 #14
www.ajwebdesign.dk

Billige webhoteller fra 25 p/måned
Avatar billede tingo Nybegynder
04. august 2000 - 11:37 #15
Jeg foreslår dig at bruge
www.web2all.dk

det er billigt og meget stabilt, og vi har meget gode erfaringer med det her hvor jeg arbejder hvor de hoster vores webhoteller, på en linux raq2 server
webhotel, mener jeg er 30 kr om måneden, med rigeligt plads til dig, og domænet flg, med for 1 kr.
godt nok er det et oprettelse på 300 kr, men det er der sku alle steder...

som sagt, en varm anbefaling til web2all.dk
vi har ikke haft problemer, desuden har de en god support, men hurtigt svar, enten pr mail, eller ved størrer problemer, ringer de til en.

/Tingo
Avatar billede tingo Nybegynder
04. august 2000 - 11:38 #16
og lige en ting til, tror der flg, 2 eller 3 pop3 kontis med på dit domæne på den billigest webhotel løsning...
Avatar billede aller Nybegynder
04. august 2000 - 11:49 #17
www.activeisp.com kører en kampange i august måned.... det lyder temmelig godt.

50% slået af prisen.

Kim.
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. august 2000 - 22:01 #18
Alle andre skal købe af http://www.dk-hostmaster.dk så der er ingen der er blligere end dem (150 + 40 pr. år)
Avatar billede sorenmh Nybegynder
13. august 2000 - 22:07 #19
Hvis du skal have billig hosting til et privat webhotel. Så kan jeg klart anbefale http://www.blue-sky.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2000 - 00:14 #20
Avatar billede clausmort Nybegynder
14. august 2000 - 08:06 #21
Jeg takker for de mange svar. Jeg har valgt at give alle point til engbrg, da det var hans svar jeg har benyttet mig af.