Avatar billede profix Nybegynder
27. maj 2002 - 18:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

10/100 Mbps Fast Ethernet PCI Adapter skal tilsluttes presario

Jeg har modtaget 10/100 Mbps Fast Ethernet PCI Adapter fra TDC den skal tilsluttes compaq presario model 1200 406 XL.

Jeg har følgende tilslutningsmuligheder:
PC-kortstik (type I, II eller III).
printerport/parallel port, samt usb porte.

Er der en adapter til en af portene eller
skal jeg have fat i et nyt ethernet kort og i så
fald hvor finder jeg det ?

Avatar billede praetorian Nybegynder
27. maj 2002 - 19:02 #1
Du kan ikke bruge PCI kort i en bærbar computer. Du skal ud og købe et PCMCIA Netkort og de koster omkring 500 Kr.
Avatar billede klodoven Nybegynder
27. maj 2002 - 19:04 #2
du skal have et nyt ethernetkort. Du skal have et PCMCIA-netværkskort.