Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. maj 2002 - 16:27 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

ASP freelancere til regional portal - HASTER!!!

Jeg er projektleder/redaktør på en ny regional portal. Da mine erfaringer med sharksforum desværre ikke har levet op til mine forventninger vil jeg derfor begynde (som så ofte før) her på eksperten.

Kan du overskue at binde en struktur sammen, hvor aok.dk har slået kludene sammen med jubii.dk og har "besøg" af en stor lokalradiostation (levering af lokale nyheder og streaming music/udsendelser)og nyhedselementer som vi fx kender fra e-pressen?

Desuden skal der med tiden være muligheder for brugerne, så de kan personliggøre siderne, blive registrerede brugere og fx indsende "one-Liners" til aktuelle emner/deabatter, mødes til chat eller debat, oprette "gul&gratis" annoncer eller lave små sub-sites for deres forretninger eller foreninger.

Du behøver ikke mestre ALLE ASP-disciplinerne - men det vil være en fordel, at du har GOD erfaring med og forståelse for potentialet for en ASP-baseret portal.

Du skal kunne vise mig dine referencer!

Arbejdstiden er op til dig. Men kunden arbejder om dagen, som også er det tidspunkt vi skal kunne uploade eksempler og i nogle tilfælde skal foretage forholdsvis hurtige ændringer/justeringer.

Du skal give tilbud på ALLE opgaver - store som små. Momsregistrerede programmører foretrækkes!

Vi skal indenfor en periode på max. 3 uger have en færdig BETA-version ud på domænet. BETA'en skal indeholde:
1) 7 hovedsektioner (byer/områder i regionen)
2) NYHEDSSEKTION(ER)
  - regionale nyheder (leveres via Nyheds-adminsys. som vi/du skal lave)
  - implementering af nyheder fra fx InfoPaq.dk
  - vejret (implementeres fra 1klik.dk, udskiftes senere til data fra DMI.dk
  - musiknyheder og sladder (leveres via Nyheds-adminsys. som vi/du skal lave)
3) EVENT-KALENDER
  - i stil med aok.dk, samme søgefunktioner (baseres på eksisterende ASP-kalender). Kategorier: Restauranter,
Café & natteliv, Butikker, Musik, Film, Scene, Kunst, Forlystelser, Foreningsliv, Turist.

4) LINK-SYSTEM
  - kategoriseret linksystem , hvor brugeren selv kan oprette link m/beskrivelse. Skal først kunne publiceres efter red. godkendelse. Kategorier: Virksomheder, Butikker, Foreninger, Andet. Simpel søgefunktion -> fritekst.

NB! Databaserne skal arbejde på SQL-platform. GRAFISK design skal du ikke bekymre dig om. Du skal kun skrive og implementere ASP-kode!

Spørg hvis du vil vide mere.

DEADLINE for henvendelser: 29 maj kl. 18:00
DEADLINE for påbegyndelse af arbejdet: 31. maj kl. 15:00

De bedste hilsner

/peterkopi
/Peter Molzen

PS! De 100 p er til fordeling mellem svarerne..!
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. maj 2002 - 16:50 #1
Hvor er den regionale portal beliggende (hvilken region) ??
Avatar billede askhoej Praktikant
27. maj 2002 - 17:01 #2
Hvad ligger jeres timeløn på?

/askhoej
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. maj 2002 - 17:06 #3
>mark-danmark: Det kan du få at vide, hvis du lægger et tilbud på opgaven. Havde der været 0 konkurrence på markedet, ville jeg naturligvis også have offentliggjort ALLE fortrolie detaljer vedr. opgaven, herunder domæne og geografi m.v. Uden at ville lyde arrogant eller krukket: Sådan er det ikke i denne konkurrenceprægede branche, vel?
>askhoej: Det er din timeløn der er interessant; det er jo dig der skal aflønnes. Hvis du vil købe noget af mig, skal jeg nok sende dig en prisliste eller et tilbud ;-)
Avatar billede askhoej Praktikant
27. maj 2002 - 17:11 #4
Havde du tænkt dig at opgaven skulle løses af en programmør eller et team?
Avatar billede netsrac Praktikant
27. maj 2002 - 17:19 #5
Email sendt.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. maj 2002 - 17:27 #6
>askhoej: Det er helt op til dig at vurdere, om du ville kunne løfte opgaven selv eller om du vil sammensætte et freelance-team.

TIL ALLE: Lige nu handler det om at få svar på:
- om du/I er kvalificerede til at løse opgaven på grundlag af specifikationerne i spørgsmålet
- om du/I kan påbegynde arbejdet om senest 4 dage og gøre arbejdet færdigt til tiden

It's as simple as that ;-P
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 21:49 #7
Ikke det er så heldigt at nedvurdere sharksforum og samtidigt bringe tilsvarende forespørgsel der :-)
Avatar billede beldring Nybegynder
27. maj 2002 - 21:51 #8
Jeg kan ikke helt forstå hvad siden skal handle om ... ???
Avatar billede beldring Nybegynder
27. maj 2002 - 21:53 #9
Vi kan eventuelt lave et samarbejde angående musiknyheder.
Jeg har musikportalen www.musikviden.dk -og vi har ca. 800 besøgende om dagen ...
Avatar billede reklame Nybegynder
28. maj 2002 - 15:35 #10
Har sendt en e-mail til dig.
Avatar billede taio Novice
28. maj 2002 - 17:10 #11
SoftHouse vil gerne være behjælpelig med opgaven. Vi sidder i dag og udvikler i ASP. Alle vores web-systemer er opbygget på baggrund af ASP og Access databaser.

Kontakt Taio Nielsen taio@softhouse.dk el. Jesper Jensen webmaster@softhouse.dk

www.softhouse.dk
Avatar billede pryds Nybegynder
28. maj 2002 - 17:35 #12
Husk nu reglerne her på E

nr3. "Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten."
Avatar billede runeevers Nybegynder
28. maj 2002 - 17:42 #13
Løsningen er vel også at han finder de folk han skal bruge, og det vil jo ummidelbart fremgå af indlægene i denne tråd.
Avatar billede pryds Nybegynder
28. maj 2002 - 17:52 #14
Du har nok ret :o)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
29. maj 2002 - 10:10 #15
vi formidler professionelle IT-hjælp.

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede peterkopi Nybegynder
04. juni 2002 - 23:49 #16
Jeg takker - og er i kontakt med de relevante!
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:16 #17
ellers er vi til rådighed se http://www.eksperten.dk/spm/226723
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:17 #18
vi har mange års erfaring ....