Avatar billede trine1978 Nybegynder
27. maj 2002 - 14:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DirectX 7 eller Service Pack NT 4 mangler STADIG!

Hej.
Jeg har skrevet før ang. The Sims HotDate som jeg ikke kunne strate fordi jeg manglede et af ovennævnte.
Nu har jeg hentet dx 8,1 (men kan ikke se den under tilføj/fjern programmer)

Jeg kan stadig ikke spille spillet - hva gør jeg?

/Trine
Avatar billede -mundi- Nybegynder
27. maj 2002 - 14:41 #1
Man kan ikke afinstallere directX via tilføj fjern programmer...

Hvilken fejl får du ?

Og hvilket windows bruger du ?
Avatar billede ducks Nybegynder
27. maj 2002 - 14:45 #2
der er vidst kommet DirectX 9 prøv det :)
Avatar billede trine1978 Nybegynder
27. maj 2002 - 14:47 #3
jeg bruger win98
Jeg får fejlen: Game cannot be started becaus:
DirectX 7,0 or Service Pack 3 for NT 4, is reguired. It could not be found
Avatar billede trine1978 Nybegynder
27. maj 2002 - 14:47 #4
hvor får jeg fat i dx 9?
og er det ok at bruge en anden, når den skriver at det skal være dx 7,0 ?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
27. maj 2002 - 14:51 #5
Directx 9 kommer ikke til at gøre nogen forskel ...

Det er dog lidt underligt at et spil kræver en service pack til windows nt4

Har du hentet opgraderinger til win98 ?
Avatar billede trine1978 Nybegynder
27. maj 2002 - 14:55 #6
ja - det var det jeg prøvede.

men der stod noget i retning af at der ikke var nogen servicepakker til opdatering (der var ingen jeg kunne vælge)

Så hva gør jeg nu....?
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
28. maj 2002 - 02:29 #7
Se på spil-producentens hjemmeside... Fejlmedelelsen giver ingen mening!