Avatar billede knas98 Nybegynder
26. juli 2000 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SSE-instruktioner og Athlon

Jeg ved at PIII-processorerne har nogle specielle instruktioner i sig der gør at man (via lidt andet hardware) kan komprimere MPEG2 i realtime. Er der nogen der ved om Athlon processoren har lignende instruktioner indbygget?
Avatar billede yonzie Nybegynder
26. juli 2000 - 20:57 #1
AMD har jo deres 3DNOW! teknologi, som er meget lig SSE. Med Athlon blev de opdateret, men jeg er dog ikke lige sikker på om der er MPEG2 komprimerings accelerator... Der er egentlig også lidt ligemeget når computeren er så hurtig... det er ihvertfald min mening...
Avatar billede yonzie Nybegynder
01. august 2000 - 17:37 #2
Her alt du har brug for at vide, og giv mig så de point!!! ;-)

http://www.amd.com/products/cpg/athlon/techdocs/pdf/22466.pdf
Avatar billede vigsoe Nybegynder
02. august 2000 - 08:39 #3
Så vidt jeg kan læse må svaret på mit spørgsmål i følge dokumentet blive NEJ!