Avatar billede tazmanian Nybegynder
27. maj 2002 - 00:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logonscreen: 1 meddelelse (men det er der ikke!)

Ude på logonskærmen, hvor man vælger bruger, kan der stå oplysninger om hvor mange programmer, der er åbne samt om man har nogle meddelelser. Det er jo meget smart.
Nu er problemet så, at Messenger var logget på, da jeg gik hjemmefra, og da der kom en mail, blev denne oplysning tilføjet i logonskærmen.
Imidlertid checkede jeg min mail, læste og slettede inden jeg kom hjem, men oplysningen står der stadig!
Jeg har prøvet at logge af og på både computer og Messenger, men lige meget hjælper det.
Nogle forslag?

taz
Avatar billede tazmanian Nybegynder
27. maj 2002 - 00:40 #1
ahh .... jeg sendte mig selv en mail, mens jeg var logget på Messenger, slettede mailen og så var alt iorden igen. ;o)

taz
Avatar billede burningice Nybegynder
27. maj 2002 - 08:53 #2
til en anden gang, er der et utility i Powertoys til WinXP der kan lave en repair på mail-count
Avatar billede tazmanian Nybegynder
27. maj 2002 - 10:48 #3
Powertoys? OK, jeg prøver at finde det og lege lidt med det. Thx.

taz