Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Sort tastatur ?

Hej,

Nogle der kan anbefale et godt sort tastatur, evt. give et link til et forhandler i DK ?
Det skal være god kvalitet og helst med USB(IKKE trådløst.

Jeg har set på et Keytronic KT-1000 Black fra Proconsult. Er det er godt tastatur ?

Takker,
Martin
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
26. maj 2002 - 23:01 #1
www.dell.dk - jeg ved ikke om de sælger enkelte dele.
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 23:02 #2
Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:07 #3
det gør de ikke...
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 23:08 #4
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 23:10 #5
De sorte de har er ihvertfald gode, det kan jeg forsikre ..
Men ved ikke om de fås til USB..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. maj 2002 - 23:12 #6
Jeg ville blive ved det du allerede har valgt. Jeg har efterhånden sværget til Keytronics tastaturer igennem en del år. Godt anslag, og fin kvalitet.
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 23:14 #7
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/105 det kan også fås med tråd (min ven har det med tråd)
Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:14 #8
Jeg har lige fundet dette: http://www.xdata.dk/xdata/prodInfo.asp?EDBP=H597-363-5462

Nogle erfaringer med sådan et ? Kan jeg være sikker på et stille og godt tastatur ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 23:15 #9
Hvor er i frække.. Nu sidder jeg og håber på alle points'ne.. :D..
Just kiddin'..
Jeg ved bare at Zitech har kvalitet, nu har jeg købt mit udstyr der en del tid.. Det virker! ;)
Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:22 #10
Jeg køber dét IBM tastatur jeg smed et link til. Det ser ud til at være det jeg har brug for, men tak for hjælpen anyways.
Avatar billede werd Nybegynder
26. maj 2002 - 23:31 #11
hvorfor ikke trådløst??
Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:32 #12
Har oplevet forstyrrelser flere gange med Logitech/trådløse efterhånden...
+ Jeg har ét liggende, der pludselig holdt op med at virke ?!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. maj 2002 - 23:33 #13
Jeg sidder med det nævnte IBM tastatur på arbejdet. Det er sådan set godt nok. Men jeg er lidt irriteret over placeringen af tasterne. Insert, Home osv. sidder ikke hvor de plejer.

Jeg ville stadig holde mig til keytronic'en.
Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:35 #14
Ok, men er KT-1000 ikke et ældre tastatur efterhånden ? Der stod at det havde Win95 taster(W0W).
Avatar billede ayla Nybegynder
26. maj 2002 - 23:42 #15
Jeg køber Keytronic KT-1000 istedet. Det ser faktisk godt ud. Har ikke USB, men er 130kr. billigere, så... Stoler på dig nanoq :o)
Avatar billede ricky Nybegynder
27. maj 2002 - 08:12 #16
W95 taster er betegnelsen fordi at de blev 'opfundet' i.f.m. W95 - men det er stadig de samme... og derfor denne betegnelsen, som måske af hensyn til sådan nogle som dig ayla :-) mere retteligt burde hedder Windows-taster.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. maj 2002 - 09:45 #17
takker... og jeg er sikker på du bliver tilfreds med det.

KT-1000 har været fremme i mange år... men der er ingen grund til at ændre på noget der er godt.

På min ene server sidder et nyere KT-2001 (mener jeg det hedder) - Jeg kan bedre lide tasterne på KT-1000.

De eneste tastaturer jeg synes kan konkurrere med KT'erne er Cherry.