Avatar billede mbb Nybegynder
26. juli 2000 - 00:30 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Som tak for din hjælp.

Her er point til Esben som tak for hjælpen med at finde frem til/tage kontakt med nogen som kunne låse min server op.

Med venlig hilsen/Yours sincerely,
Marc Bouviere
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 2000 - 00:42 #1
Det var så lidt, jeg ringer om lidt så vi har det sidste på plads!
Avatar billede hojben Novice
02. september 2000 - 01:01 #2
Bla!!!!!!!!!!!
Avatar billede hojben Novice
02. september 2000 - 01:01 #3
Bla!!!!!!!!!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. september 2000 - 16:18 #4
?
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 17:37 #5
DAAAAMN på den måde kunne jeg hurtigt komme på TOP10 mand !!!!! Bare rende rundt til folk/firmaer jeg hjælper og bede dem give mig 1000 points pr. løsning hehehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 2000 - 01:53 #6
ØØØH ja ser du, Marc Bouviere var min arbejdsgiver og stod med en server som han havde glemt passwordet til. Og jeg hjalp ham med at finde en der lige kunne klare det, da jeg ik selv er den store hacker... og tja da han jo var glad for at få sin server ordnet, er det vel fair at få nogle point for det! Som I kan se har mbb også oprettet andet, og derfor ja så er det nok en anden person end mig!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 2000 - 01:56 #7
og ja i øvrigt fik jeg INGEN penge for at hjælpe med at finde en som kunne låse serveren op, det var blot en venlig tjeneste
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. december 2000 - 02:08 #8
Tror jeg fremover vil bede min chef om at give mig point i stedet for penge - ved godt du er ironisk men alligevel .....
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2000 - 02:11 #9
Måske giver min lillebror mig nogle points hvis jeg støvsuger hans værelse?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 2000 - 02:33 #10
få Jer en anden hobby... well har I tænkt Jer at gemmengå samtlige 40.000 spm og konstere at 1.385 af dem ikke er en ydelse som man ikke kan se herinde? I er sgu for langt ude, men ok jeg var også selv sådan i den retning en gang, var helt oppe at køre hver gang nogen lavede fake spm, men ok senere fandt jeg ud af at det egentlig ikke nyttede så meget at gå op i det...

selvfølgelig skal man ikke snyde. men den der løftet-pegefinger-regelrytter-dukse-afhørings-politi-attitude synes jeg er for meget
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. december 2000 - 17:59 #11
Nej, men det kan da ikke passe at en top10-guru snyder røven ud af bukserne! Dette er imod reglerne, min fine ven!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 2000 - 20:39 #12
må jeg spørge dig om du har gennemgået alle andre top10 folk? og om du er lige så striks over for alle andre?

FINT, du har fundet et eksempel hvor du mener det er forkert. tro mig dette er sket 1000 gange før! føler du dig generet?

hvis Marc havde oprettet dette først, havde jeg sikkert alligevel gået herinde og besvaret med det samme!

er der nogen mennesker der et kommet til skade pga. det her? nej vel

Har du aldrig bare gjort EN af følgende ting:

Brugt software du ik havde licens til
Arbejdet uden at betale skat
Fået udskænket øl da du var under 18
Lavet digitale kopier af musik
Cyklet uden lygter
Øvet dig i at køre bil på en parkeringsplads
Røget hash
Kørt knallert uden hjelm eller på en tunet knallert
Gået over for rødt en dag der ik var nogle biler på vejen

PUDS GLORIEN MESTER!
Avatar billede stigc Nybegynder
31. december 2000 - 16:02 #13
Det virker forkert at give point for noget, der ikke er sket inde for Ekspertens-regi. Hvis der ikke har eksisteret et spørgmål, har vi andre ikke haft mulighed for at svare på det! Dermed er du sikret disse point og konkurrence momentet forsvinder!

Derfor er det ikke fair at modtage point for dit udførte arbejde, og det er med til at ødelægge point systemet, og give gode ideer til snydere!

Nu kan man jo bare sige jeg hjalp ham privat, med et eller andet! Det holder jo ikke!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 2000 - 16:16 #14
sikkert! hvor længe vil I træde i det? så længe mbb er en anden bruger og han har fået sine points på ærlig vis er det sgu ik det store problem vel?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 2000 - 16:17 #15
end of discussion
Avatar billede stigc Nybegynder
31. december 2000 - 17:39 #16
Nå ok, jeg kender et par stykker der har tilmeldt sig eksperten for ca. et år siden! De har en masse point liggende, og går ikke op i det på samme måde som jeg gør! Faktisk bruger de ikke deres profil længere!
De har ikke noget i mod at give mig et par point eller tusinde! Dem skal jeg til at lave nogen private ting for!

Kan du ikke se det ikke holder! Derfor \"træder\" vi sådan i det. Du kunne lade pointene gå tilbage, så vil alle være glade igen!

Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2001 - 02:58 #17
stigc>>> Fuldstændig enig, har lige haft en behalig samtale med en ven, måske vil han give mig 300 point for den?
Avatar billede mrcorex Nybegynder
02. januar 2001 - 11:13 #18
Hihi. Jeg går ikke ind på de forskellige joke-sider. Det er sgu sjovere at læse dette.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 16:13 #19
----------->cyberesben

Selvfølgelig har vi alle gjort noget forkert....det blev ikke opdaget. Dit lort er blevet opdaget, så du skal bøde!!! - snydepels!!
Avatar billede stigc Nybegynder
02. januar 2001 - 18:53 #20
jeg tror nu ikke han har snydt! Har har bare bøjet reglerne mere end godt er! Jeg tror det omtalte arbejde er udført, men det har intet med Eksperten at gøre!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 20:16 #21
------>stigc

Jeg tror da også han har hjulpet ham der filuren, men det er da klart misbrug af EKSPERTEN!!!

Det hører ingen steder hjemme......specielt ikke hvis man ligger i top-5!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. januar 2001 - 17:33 #22
Denne sag ligger tilbage i tiden. Kan du ikke komme med en kommentar cyberesben, så vi kan få afgjort det her ?
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 22:48 #23
Sker der mere her?
Avatar billede kapla Nybegynder
21. august 2001 - 22:49 #24
Ser det ikke ud til
Avatar billede parazite Nybegynder
07. september 2001 - 14:52 #25
Nå, så fandt du den også. :)