Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 17:53 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

GeForce 3 ti 200 vs. Soltek drv5

Hejsa! Jeg har 2 meget underlige problemer, som jeg ikke lige kan se nogle løsning på, men håbede nogle af jer kunne! :D

1:

Jeg har lige købt ny computer og ønkser her at genbruge mit GeForce 3, men mit bundkort er ikke helt enig. Jeg har prøvet med et af mine venners TNT2 Ultra og det fungere fint... Mit GeForce fungere også fint i hans 75KAV! Hvad kan problemet være i dene situation?

2: Jeg fik med min computer også en af de her smarte "Maxtor DiamondMax Plus D740X 80GB Fluid", som skrevet i navnet er det en 80GB men Biosen og Windows finder den kun som en ca. 32 GB! Hd køre med fat 32 og IDE 133!

MVH. BeRnZ -Der meget håber at nogle kender svaret på spørgsmålene!
Avatar billede dskytte Nybegynder
26. maj 2002 - 17:57 #1
FAT 32 understøtter kun 32 gb (joke) D nok dit Bundkort den R gal med Hvilket Har du ?????
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 17:59 #2
Som nævnt i topic:

Soltek drv5
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:03 #3
Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. maj 2002 - 18:07 #4
hmm...lyder sq underligt

min lillebror har nøjagtigt det samme (GF3ti200, soltek drv5 og 80gb maxtor disk"

der er ingen problemer der..

tjek dine jumpere, at de ikke står til 32 gb clip!
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:09 #5
Sorry, 32 GB Clip, hvad er det? Hvordan ændre jeg det?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. maj 2002 - 18:12 #6
det er jumperne på harddisken :)

du kan se bagpå den, hvordan de skal sidde!
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:13 #7
Okay... Kigger lige nærmere på det... :D
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:17 #8
Ehh... Jeg kan ikke lige se hvad det er du mener Bundgaard... Kan du så ikke fortælle mig hvordan de skal sidde?
Avatar billede -simon- Nybegynder
26. maj 2002 - 18:18 #9
hvor mange ram er der på geforce 3'et ?
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:18 #10
Jeg kan kun se den ene jumper hvor jeg vælger om den skal være master, slave og Cabel Select...
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:19 #11
-simon-: På GeForce 3'et er der 128 ddr ram... (Ja, Palit Daytonia, eller hvad det hedder...)
Avatar billede -simon- Nybegynder
26. maj 2002 - 18:20 #12
det kunne tænkes/ være at dit bundkort ikke er indstillet til 128mb det kan sættes i bios, ved det ikke men det kunne være en forklaring
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 18:24 #13
-simon-: Den burde da alligevel vise et billede?
Avatar billede dgj Nybegynder
26. maj 2002 - 18:45 #14
Hvad sad der på af Grafikkort da du købte den
Avatar billede -simon- Nybegynder
26. maj 2002 - 18:47 #15
dunno, jeg ved kun er der er sådan en funktion i min bios, prøv at sætte tnt2 kortet i og gå ind i bios og ændre "max agp ram size"-something til 128 mb
Avatar billede bernz Nybegynder
26. maj 2002 - 19:58 #16
dgj:
Det er en computer jeg selv har købt del for del, også var det menningen at jeg skulle have genbrugt mit GF3ti200... -Men det mener Soltek ikke...

-simon-: Det prøver jeg...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. maj 2002 - 20:39 #17
bernz > hvis du sætter BIOS til standard CMOS settings skulle det meget gerne virke!
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
26. maj 2002 - 23:11 #18
Jeg har samme motherboard og samme grafikkort (samlet selv) ingen probs.. skulle ikke ind i BIOS og ændre noget...
Avatar billede bernz Nybegynder
30. maj 2002 - 10:27 #19
Nu har jeg sendt Harddisken og bundkortet tilbage til SHG. Indtil videre har de vidst oplevet det samme som mig med HD'en, da den er sendt tilbage til deres producent, men der er stadig intet nyt om bundkortet, andet end de har modtaget det.
Avatar billede bernz Nybegynder
25. juni 2002 - 18:41 #20
Nu har jeg fået byttet mit bundkort, men stadig med samme resultat... Det jeg gjorde var at sælge min GF3 til en ven og låne hans gamle imens... Skal snart have et GF 4 så... :D