Avatar billede cpufan Juniormester
26. maj 2002 - 17:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

outlook lukker med det samme

Hej sperter!

Jeg har lige været ved at opdatere office 2000....
da den spurgte efter office cd 2, kunne jeg af gode grunde ikke sætte denne i, da jeg kun har cd 1.
men siden det har jeg ikke kunne åbne outlook, uden at den med det samme lukker ned igen........

mystisk, mystisk.
jeg kan ikke engang nå ind at ændre i nogle opsætninger, inden den allerede er lukket ned... aaarrrggghh
Avatar billede kapla Nybegynder
26. maj 2002 - 17:14 #1
Avatar billede javaha Nybegynder
26. maj 2002 - 17:18 #2
Prøv at gå ind i registrerings-databasen under HKEY_LOCAL_MACHINE, dernæst SOFTWARE dernæst MICROSOFT og til sidst OFFICE. Under MAppen OFFICE finder du forskellige undermapper, bl.a nogle der hedder 8.0 eller 10.0 osv. I disse mapper ligger indstillinger for programmet. Du kan roligt slette dem uden det medfører tab på nogen måde. Efter du har slettet mapperne genstarter du maskinen, og dit Outlook vil være tilbage til udgangspunktet. Du kan vælge kun at slette mappen indeholdende info om Outlook, der er ingen grund til at slette helle Office mappen hvis andre office produkter fungere fint på din maskine.

-javaha
Avatar billede cpufan Juniormester
26. maj 2002 - 17:22 #3
prøver lige....
Avatar billede cpufan Juniormester
26. maj 2002 - 17:28 #4
nope.......... det hjalp ikke
Avatar billede tommyv Nybegynder
26. maj 2002 - 17:42 #5
Kan det her hjælpe dig?:

http://www.eksperten.dk/spm/118060
Avatar billede cpufan Juniormester
26. maj 2002 - 17:44 #6
løsningen var at slette outlook 2000,
og installere outlook xp.....