Avatar billede brevkasserne Nybegynder
26. maj 2002 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Afspilning af dvd'er på en Fujitsu-Siemens bærbar...

Hvad skal jeg bruge af programmer o. lign. for at kunne afspille alle dvd-regioner/koder osv. osv...
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
26. maj 2002 - 17:06 #1
søg efter DVD på www.download.com - der finder du ALD hvad du skal bruge!!
Avatar billede gagle Nybegynder
26. maj 2002 - 17:06 #2
powerdvd www.download.com
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
26. maj 2002 - 17:07 #3
- og der er nok at vælge i mellem!

Det er svært at sige hviske programmer der er bedst, men kig på beskrivelserne og hvad brugerne har skrevet, så skulle du nok kunne danne dig et intryk.
Det er også normalt at de programmer, som er blevet downloadet flest gange er de bedste :-)

ses!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
26. maj 2002 - 17:09 #4
Er det nok med at program for at afspille alle regioner osv... Afhænger det slet ikke af hardwaren (det er en meget ny bærbar)...
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
26. maj 2002 - 17:13 #5
nå, takker for svar...!!!
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
26. maj 2002 - 17:35 #6
Jeg har ikke selv DVD, men eftersom jeg har fprstået skal der kun bruges et program :-)
Avatar billede dskytte Nybegynder
26. maj 2002 - 17:35 #7
Nej ikke ved DVD drev