Avatar billede gotfredsen Nybegynder
26. maj 2002 - 16:22 Der er 5 kommentarer

Upload Hastighed

Hvordan kan jeg gå ind, og begrænse min upload hastighed?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
26. maj 2002 - 16:40 #1
VIl du have den sat ned, fordi du bruger et fildelingsprogram ?

DGP
Avatar billede gotfredsen Nybegynder
26. maj 2002 - 16:44 #2
ja det ville jeg gerne
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
26. maj 2002 - 16:52 #3
Du plejer at kunne sætte hastigheden ned inde i programmet. Hvilket program er det ?
Avatar billede gotfredsen Nybegynder
26. maj 2002 - 17:39 #4
det er Dc
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 10:45 #5
Når du starter programmer kommer der en munu frem hvor du skal skrive din oplysninger (nick, e-mail ovs.) klik på fanebladet "file Transfers" og nede i bunden er der en linje som du kan flytte på alt efter hvor meget du vil upload med. (til venstre for ikke at opload så meget og til højre. for at upload meget)