25. juli 2000 - 21:26 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Er http://www.tandcenter.dk god ånde???

Kritik af
- design
- navigation
- hastighed
Ellers er strøtanker kærkomne
25. juli 2000 - 21:27 #1
Avatar billede keysersoze Guru
25. juli 2000 - 21:48 #2
det ser faktisk rigtig godt ud - dog ser hagen/det grå lidt kikset ud på billedet til venstre... ligesom at overgangen er lidt forkert!

navigeringem er forståelig - let og god

hastighed kunne der måske kunne gøres noget ved - måske ved nogle frames eller noget - men på den anden side, så går jeg personligt IKKE ind for frames, så det er acceptabelt (grunden er, at når man følger et link, så skal den nogle gange hen og finde det samme billede, som der tidligere har været - og det tager lidt tid....)

men ellers er design m.m. i orden - på trods af, at jeg hader tandlægen (koster bla. penge) ;o)

10@13
Avatar billede kane Juniormester
25. juli 2000 - 22:11 #3
jeg syntes den er helt fed ( på nær det første billede, det holder ikke... find et for fedt colgate smil istedetfor.

10@13
Avatar billede dannyqul Nybegynder
25. juli 2000 - 22:44 #4
Det er en ok side med et ok design. mem der er nogle få ting som godt kunne gøres berdere.

f.eks.teksten i menuen er lidt utydeligt (uskarp)

Der er nogle små underlige streger i venstre side af siden det ser lidt underligt ud.

og så er det ikke den hurtigeste side jeg har set.

8/9@13
Avatar billede trabolt Nybegynder
26. juli 2000 - 02:36 #5
Design, navigation og hastighed er helt ok.Pæn, nydelig og harmonisk side. Lidt kritik:
Det virker poppet at bruge \"&\" i stedet for \"og\". Der står kun floskler under \"Kosmetisk tandpleje\". Så er det bedre ingenting at skrive.
Søgeformularen er lovlig smal,og jeg havde ikke gevinst ved helt almindelige søgninger på fx tandskader, huller, caries eller tandpine.
Jeg savner i øvrigt noget om tandskader.
Avatar billede martin100 Nybegynder
26. juli 2000 - 13:59 #6
9@13
Avatar billede denboj Nybegynder
27. juli 2000 - 03:48 #7
hej jeg ser siden i 1024 gange 7xx

design - Siden ser meget flot og indbydende ud - Der er dog et problem med at mange af undersiderne virker meget meget meget tomme. Der står 4 linjer og så er 4/5 af det hvide område til tekst fuldstændigt tomt mange steder - Jeg undrer mig over nogle af billederne. f.eks. under tidsbestilling kommer der et billede af en der tilsyneladende er ansat hos jer. Hun er ihvertilfælde også med i det øverste billede ??
under broer+ er der et meget mærkeligt billede ?
blegning endnu et billede af en ansat ? ? ?

navigationen er fin og flydende. Jeg kom bare til at tænke på hvad det første jeg ville kigge efter hvis jeg havde brug for en sådan side \"priserne\" hvor er de. Det er sikkert meget forskelligt. Men en ca. prisklasse er aldrig af vejen.

hastigheden, er en anelse langsom, men ikke rigtigt noget der betyder noget :-)

andet fandt lige nogle småting
\"Søgning
Kattens! - Vi fandt ikke noget\"
\"søren Lindtofts specielle interesser: æstetisk tandpleje\"
\"Helle Lindtofts specielle interesser: krone og brobehandling\"
Sådan noget er grimt

Når man søger på ansatte får man ikke noget svar, men når man søger på højfyns får man søren lindtoft og helle lindtoft ? ? ?

Nå men jeg synes faktisk at det er en rigtig flot side 10@13
09. august 2000 - 08:27 #8
Jeg har lyttet med stor interesse - Tak:-)