Avatar billede michael1265 Nybegynder
26. maj 2002 - 13:02 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Printning fra Photoshop

Er der nogen som ved hvordan, hvis det altså kan lade sig gøre, at man indstiller printeren i Photoshop, så man kan printe helt ud til kanten. Altså hvis man har et billed som man vil have helt ude i kanten af et stykke A4 papir. Hver gang jeg prøver så printer den et stykke fra kanten. Selv hvis jeg laver et billede med grå kanter, og når jeg så printer, så sidder de inde på papiret og ikke helt ude ved kanten ???

Er der nogen som kan hjælpe ???
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
26. maj 2002 - 13:43 #1
Det er din printer der ikke kan klare det! Ikke programmet!

/JB
Avatar billede spe Nybegynder
26. maj 2002 - 13:44 #2
Det har ikke noget med Photoshop at gøre men din printer. En printer kan sjældent printe helt ud til kanten. Printeren skal have lidt margin for at fremføre papire i maskinen.
Hvis din printer kan tage A3 papir kan du printe på dette og så skære til andre muligheder er der ikke.
Avatar billede michael1265 Nybegynder
26. maj 2002 - 14:00 #3
JB, tak for dit svar. Jeg deler pointene mellem jer. spe uddybede sit svar en anelse mere end dig JB :o)

Men 50 til hver......... TAK