Avatar billede nilsen Nybegynder
26. maj 2002 - 06:49 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Noen med erfaring fra denne brænder

gm
Ville gerne hatt en ny rimelig/god brænder, hva med denne:
lite-on
32x12x40
retail
buffer 2 mb
ide ata33
burn proof
ca dkr 670,--
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
26. maj 2002 - 07:11 #1
selvom den har burn proof laver den tit fejl! kender 2 der har den, de siger det er noget lort! køber hellere noget der virker :)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
26. maj 2002 - 07:12 #2
og når den brænder med 32x er en buffer på 2mb slet ikke godt nok! 4mb anbefales kraftigt fra min side!
Avatar billede luckyloke Nybegynder
26. maj 2002 - 10:46 #3
kan kun sige at jeg nu kører på min femte Plextor brænder,og har været yderst tilfreds med dem alle, tit kan det godt betale at slippe 2-300 mere og få kvalitet...

Plextor Rules!!!!!!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. maj 2002 - 10:50 #4
lucky >> no.5!! hehehe.... det siger da lidt om holdbarheden ;0)

jeg bruger Aopen som brænder og cdrom - og de virker alle perfekt!
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. maj 2002 - 11:16 #5
metal> synes også det lyder voldsomt med 5 gange, min Plexwriter er 3 år gammel og den kører stadig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. maj 2002 - 11:18 #6
Lite-on har jeg er i virkeligheden en 2.sortering af Plexwriter ;o)

Den første brænder jeg købte var en HP7400I, den virkede ikke ret længe, så kom Win2k og ingen drivere, og jeg har stadig ingen drivere til den under WinXP, så nu siddert den bare og glor i min kones PC.
Avatar billede flowerdead Nybegynder
26. maj 2002 - 14:49 #7
Har selv en Lite-On brænder, som jeg har været fuldt ud tilfreds med (en ældre 12x som nu kører på 3. år).

Hvis du har en forholdsvis ny computer kan du sagtens nøjes med en 2 mb buffer - så jeg er uenig med wzglobal.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. maj 2002 - 14:52 #8
jeg har den omtalet brænder..

og det er den bedste brænder jeg endnu har prøvet!

har ikke kunnet gennemtvinge én fejlbrænding endnu (køret defrag, flere programmer, og stresset den.. men ingen fejl..)

og til den pris er den et røverkøb ;o)
Avatar billede nogetfx Nybegynder
26. maj 2002 - 21:06 #9
Kører også med LiteOn (dog 16X) og har aldrig haft problemer...
Læs forskellige test, de siger god for LiteOn undtagen skuffen larmer...
Avatar billede nilsen Nybegynder
28. maj 2002 - 00:18 #10
Ga
jeg beklager mine komentarer blev ........
Retaxes - det var da ikke noe svar?? - forventet bedre fra deg.
poengene er fordelt til de andre.
Retaxes - dejlig med godt vær i dk, nettop kommet hjem.
N.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2002 - 00:20 #11
jeg tænkte ikke lige over at det var dig der stillede spm., men velkommen hjem til varmen.
Blev der for varmt i spanien?
Avatar billede nilsen Nybegynder
28. maj 2002 - 07:46 #12
Gm
Nei det var praktfullt, men pliktene kalder, en have på 10 mål (norske), samt hus rundt de 800 kvm som har stått tomt i 8 måneder krever sin mand.
mvh
N.
PS været i Dk er da overraskende godt.
ds
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2002 - 08:26 #13
Takker for pointz! ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2002 - 09:51 #14
vejret i Danmark er da overraskende godt, ja tak, jeg har aldrig oplevet et forår med så dårligt et vejr som netop i år med regn og blæst!