Avatar billede maxk Nybegynder
26. maj 2002 - 06:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CompactFlash

Er det muligt at "genopratte"sidste slettede billeder på en CompactFlash kort til digital camera.Billeder er ikke overskrivet igen men "kun"slettet.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. maj 2002 - 06:59 #1
Jeg tror, eller jeg er næsten sikker på at det er "væk", men jeg lytter da til hvis der er andre med en anden oplevelse.
Når jeg sletter mine billeder efter at de selvfølgelig er flyttet i sikkerhed siger mit kort, når det er tilbage i kameraet, at der så og så mange billeder tilbage nu, og jeg kan ikke klikke tilbage i billederne, så det må være tomt.
Surt at miste et godt billede.
Avatar billede maxk Nybegynder
26. maj 2002 - 07:10 #2
tja,HD kan sagten formateres men alligevl kan man "hente" data på den..så?
Avatar billede a-zartie Nybegynder
26. maj 2002 - 07:47 #3
Jeg tvivler på at det kan lade sig gøre.....  grunden til at det kan genfindes på en harddisk er jo at dataen ikke bliver slettet, men kun fjernet fra FAT tabellen, ved en normal delete.....  Ved godt at man kan gendanne data, selv efter at de er overskrevet!  Men tvivler dog på at det kan lade sig gøre på ef flash kort, da det, så vidt jeg ved, slettet dataen helt, men who knows....
Avatar billede a-zartie Nybegynder
26. maj 2002 - 07:51 #4
Der var jeg nok lidt hurtig....  prøv http://home.arcor.de/christian_grau/rescue/
og download rescue.zip
Det kræver (selvfølgelig) at du har en cardreader til din PC
Avatar billede a-zartie Nybegynder
26. maj 2002 - 07:58 #5
og læs http://www.imaging-resource.com/IRNEWS/archive/v02/20000922.htm og scroll ned og find: Beginners Flash: Unerasing Lost Images
Avatar billede maxk Nybegynder
26. maj 2002 - 16:41 #6
TAK  :-)
ser på det snarest muligt!!
a-zartie løber med de 30