Avatar billede sjensen Nybegynder
25. juli 2000 - 17:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TIL ALLE !!

Hej Gutter,

Check jeres indstillinger. Admin har tilføjet et felt så man kan vælge antallet af linier i listerne. Jeg har valgt 50 (max) så jeg under nye spm. kan se de sidste 50 nye spm. og de sidste 50 accepterede svar samtidig.

Det er virkeligt noget der rykker !!!

Og så gælder det også for listerne under indstillinger !
Avatar billede andreas27 Nybegynder
25. juli 2000 - 17:12 #1
Godt set ;)
Avatar billede prodic Mester
25. juli 2000 - 18:51 #2
det er da for sej en detalje....

en anden fed ting, er Point-tingen. Især når man lige skal tjekke folk, om de bare nøler med pointene eller de virkelig gør noget for at tjene lidt point sammen.

Den nye Eksperten er ved at være klasser bedre end den gamle.....for vildt.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. juli 2000 - 18:54 #3
til gengæld er der gået fuldstændig balalaika i login-systemet - mit brugernavn er roslev, men jeg blev automatisk logget ind som LaserZap...
Avatar billede engberg Juniormester
25. juli 2000 - 22:26 #4
...og oven i købet står dit navn ikke ude til venstre!!!

Jeg skulle lige til at flame dig sjensen (det er jo ikke så tit der er lejlighed for det) for at lave et topic som \"til alle!\" - men det er da egentligt meget fedt at vide!!
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2000 - 02:16 #5
Virker ikke :o(
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. juli 2000 - 08:42 #6
Vi er igang med at kigge på problemerne. kharder>> hvad virker ikke ?

Prodic>> Tak for de pæne ord, det luner ;)
Avatar billede admin Novice
26. juli 2000 - 11:30 #7
roslev : Vil du ikke ringe til mig : 70270767
Jeg vil meget gerne høre om det der sker...
mvh Jacob
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2000 - 11:43 #8
Hvor mange linier skal der være i hver spørgsmålsliste virker ikke. I går var jeg inde og ændre til 50, men der skete ikke noget. Nu har jeg været inde og kikke, Nu er det rettet tilbage til 10 ????

Prøver lige og rette og ser hvad der så sker.

Hiv og høj nu virker det. Tusinde tak, det var dejligt. <:o)  Hip Hip for eksperten!
Avatar billede prodic Mester
27. juli 2000 - 15:13 #9
hvornår har de tilføjet den smarte ting i venstre kasse med antal online brugere?
Avatar billede admin Novice
27. juli 2000 - 15:15 #10
online brugere kom på i går aftes :)