Avatar billede k.c Nybegynder
25. maj 2002 - 22:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

rangliste?

kan man ikke lave en eller anden søgefunktion der viser hvad nummer man er i en specifik gruppe, f.eks hvis jeg vil vide hvad nummer jeg ligger i kategorien Hardware:Pc
hvordan kan jeg så se det?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
25. maj 2002 - 22:42 #1
Det har man kunnet i inde i job tingen. Ved ikke om man stadig kan... to sek.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2002 - 00:11 #2
Eksperten Pro vil blandt andet indeholde avancerede toplister og mulighed for at se alle brugeres placering.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. maj 2002 - 10:10 #3
nikolaj >> er eksperten pro ikke det, som vil koste penge ... ??
Avatar billede k.c Nybegynder
26. maj 2002 - 11:18 #4
nikolajdu> ja men jeg mener jeg har set en eller anden syg url man kunne skrive for at søge om det!
Avatar billede k.c Nybegynder
26. maj 2002 - 11:38 #5
jeg har set en lave denne "søgning" hvor han får vist hvad for nogle spm med flest point.......
http://www.eksperten.dk/kat/0/?q=&q_search_in=1&catid=0&order_by=1&order=1

hvordan gør man det?

K.C
Avatar billede kapla Nybegynder
26. maj 2002 - 16:17 #6
Brug metoden på http://www.eksperten.dk/spm/194579 Skift 'Status' Ud med 'Point'
Avatar billede beldring Nybegynder
26. maj 2002 - 16:19 #7
klik på kategorien, så vil du se at det faktisk er sådan ude i højremenu'en, at den skifter efter de forskellige kategorier! ...