Avatar billede nitro007 Nybegynder
25. maj 2002 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikke lyd på nogle DivX klip med DivX 5

Hej folkens,

Har lige et lille problem, jeg har nogle afsnit af Langt Fra Lasvegas på min puut, og nogle af dem afspiller den fint, men andre uden lyd!
og det irreterer mig meget, jeg bruger DivX alpha 5 bundle, og hvis jeg afspiller klippet i det medfølgende program til DivX codec'et og der afspiller den bare klippet uden lyd, men hvis man kører klippet i Mplayer2 så kommer den med denne fejl:

Unable to download an appropriate decompressor (Error=80040200)
Og efter man har set den fejlmeddelelse så trykker man bare ok, også spiller den afsnittet uden lyd!
Det skal siges at jeg ikke har Internet på den computer som skal afspille klippet!

Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få lyd på?
Hvor kan man hente en "Appropriate Decompressor"?

På forhåndtak

Johan
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 13:54 #1
Prøv at hente den nye version 5.02 Bundle (Free) http://download.com.com/3000-2250-10074942.html?part=DivXProVideoBundle

Det kunne jo være, at der har været nogle problemer med ver. 5.0 siden der allerede er kommet både en ver. 5.01 og en 5.02
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 14:15 #2
Ellers prøv at installere ver. 3.11 hvis det andet ikke hjælper.
Avatar billede pentium4 Juniormester
31. maj 2002 - 18:34 #3
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede nitro007 Nybegynder
02. juni 2002 - 16:12 #4
Hmmm, hjalp ikke. DESVÆRRE

Men fandt NIMO codec'et og downloadede det, og VUPTI så var der lyd på, men tak for hjælpen!
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:12 #5
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 04:16 #6
Hvad sker der???  Lukke-tid???