Avatar billede xhrip Nybegynder
25. maj 2002 - 10:47 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Fanside ... Hva siger i?

Hvad synes i om designet, måden siden er bygget op på?
osv.!
http://www.saybiafan.subnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 10:50 #1
det første der generede mine øjne på siden var den der reklame counter - hvis endelig du skal ha en counter hvorfor så ikke bruge chart, den står da stille
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 10:51 #2
Jeg synes det ser fint ud. Kender du den her:

http://surf.to/saybia/

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede xhrip Nybegynder
25. maj 2002 - 10:52 #3
yeps.. kender den udemærket.... meen.. hvorfor spørger du?
Avatar billede xhrip Nybegynder
25. maj 2002 - 10:53 #4
phunky>> hehe... det er en lidt morsom historie.. jeg meldte engang siden til Chart.... og så stoppede jeg lidt med at lave på siden.... Så en dag ville jeg arbejde på den igen, og jeg havde glemt pass til chart :) så.. jeg måtte bruge noget andet!
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 10:54 #5
og så skal der nok ikke stå saybia.dk i siden af din menu, det er misvisende... enten skal man skrive sin sides titel et eller andet sted på den, eller oss dens adresse - ikke andres adresse... du risikerer jo at det er den de husker, og når de så har lyst til at se siden igen har de en forkert adresse på hjernen.

Du har utroligt meget spildplads i toppen af siden, den ser meget tom ud, det er der ingen grund til... udnyt pladsen.

Ellers er der ikke så meget design at bedømme... farvevalget er der ikke noget galt med.....

Arbejd videre med det, det skal nok blive rigtig godt :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 10:54 #6
Det kunne jo godt være du ikke vidste at der allerede var 1 fanside :)
Avatar billede xhrip Nybegynder
25. maj 2002 - 10:55 #7
ok tark for det!
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 10:56 #8
så brug den knap lige under login felterne der hedder "Har du glemt dit username / password ? Så klik her ! "

eller brug quix, peak eller nope - alt er bedre end den der
Avatar billede xhrip Nybegynder
25. maj 2002 - 10:57 #9
Hvaaad???
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 11:01 #10
ja hvis ikke du kan huske dit password ha du bare bruge den knap inde på chart (du ka vist oss bare oprette en ny bruger)
Avatar billede xhrip Nybegynder
25. maj 2002 - 11:02 #11
ikke med samme http! og den kenkender ikke min email! såå... fuck det!
Avatar billede 7th Praktikant
25. maj 2002 - 23:21 #12
Oki der er en masse ting at tage fat på for at du kan få dig et godt fansite.

1: "www.saybia.subnet.dk" teksten er på en måde for utydelig og sammenklemt. Din "Danske Saybia Fanside" teksten er misplaceret både i forhold til "www.saybia.subnet.dk" teksten samt overordnet hele siden. Desuden pynter ..: du ikke just.

2: Din farvesamsætning er ganske fornuftig. Som udgangspunkt bruger du tre farver - hvid, sort og orange -  hold fast ved det :) Drop den grå.

3: Din menubar fylder alt for meget i forhold til selve tekstindholdet. Den kunne sagtens være mindst 75 pixels smallere... Din ide med at benytte saybia som forbogstav i hver menupunkt er opfindsomt og godt, synd at du så bare ikke lige gør det ;) Så enten så gør du det, eller så fjern helt saybia teksten fra menubaren. Den forvirre blot mere på nuværende tidspunkt end den gavner. Derudover, personligt hader jeg menuer som ikke opstiller punkterne i alfabetisk rækkefølge, og forside punktet er helt helt misplaceret.

4: Dit logo holder hellere ikke, sorry to say, men det gør det ikke. Havde jeg ikke vidst at siden omhandlede saybia, ville jeg have troet at det store orange s var et femtal. Derudover ville jeg også i dit tilfælde placere logoet i venstre top hjørne. Ikke at man ikke kan gøre som du har gjort, men at gøre dette kræver en masse overvejelser...

5: Puha, oki din tekstopstilling er ikke den bedste. I stedet for at centrere tekstindholdet så venstrestil det.

6: Hov jeg lagde lige mærke til at din menubar afpasser width efter indholdet på midten, det er ikke for smart.

Well håber ikke du taget det som negativt kritik, hellere se positivt på det store arbejde du har foran dig ;) Good luck...
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 07:14 #13
7th: er langt hen af vejen enig med dig?? men hva pokker er det for noget pjat at du vil have menuen opstillet i alfabetisk rækkefølge??
Den skal da heller stilles op i en logisk eller vejledende rækkefølge. F.eks vil det da være totalt underligt hvis punkter som "bookmark siden" og lignende kommer før f.eks forum :)
men den diskussion kan vi evt ta en anden dag *GG*

POPCORN'et :)
http://www.fotx.net/phunkypopcorn
Avatar billede xhrip Nybegynder
26. maj 2002 - 09:58 #14
tark for det..... nu har jeg da noget at arbejde med :)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 10:03 #15
nå mit svar var åbentbart forkert (?????????)

;)
Avatar billede xhrip Nybegynder
26. maj 2002 - 10:05 #16
nææ... men 7th svarede bare mere overordnet! Jeg kunne bruge hans til mest! Men dit svar var da fint..
Avatar billede 7th Praktikant
26. maj 2002 - 23:08 #17
phunkypopcorn : jeg mente i xhrips tilfælde kunne man måske med fordel gøre det med alfabetisk opstilling sådan...

Bandet
Billeder
Forum
Info
Koncerter
Kontakt
Links
Sange
Webmaster

synes jeg giver mening, men ellers er det som du siger...forresten nogle sider har faktisk bookmark denne side som første punkt ;) Ikke at det er at foretrække hehe...

Anyway tak for points :)
Avatar billede beldring Nybegynder
26. maj 2002 - 23:12 #18
Du kan tilmelde den til forummet på ww.musikviden.dk  -Der er en afdeling som hedder "fansider"  God reklame, da den netop er kommet op, så du kan stå som nummer ét!!!

/Beldring
http://www.musikviden.dk