Avatar billede doctorking Nybegynder
24. maj 2002 - 16:05 Der er 13 kommentarer

Outlook 5 til outlook 6

Jeg er igang med at ordne en comp. Jeg skulle formattere c drevet, hvor der lå win98 og installere win 2000. Jeg tog en kopi af "Applikation data" så jeg mente at jeg havde alle mails osv.
Nu har jeg så installeret win2000 og opdateret outlook express til vers. 6.
Nu kan jeg ikke få mail'sne ind i programmet. Den vil godt æde de filer der hedder .dbx men ikke dem der hedder .mbx (hvor guldet ligger)
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 16:17 #1
Kan du ikke importere dem i Outlook?
Avatar billede doctorking Nybegynder
24. maj 2002 - 16:19 #2
nej...
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 16:20 #3
Hvilken fejl får du?
Avatar billede doctorking Nybegynder
24. maj 2002 - 16:22 #4
den ser slet ikke filerne når man prøver at importere...til gengæld, når jeg prøver at importere en .wab fil får jeg fejl....
Avatar billede double-g Juniormester
24. maj 2002 - 16:22 #5
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 16:23 #6
hmmmm under filtype kan du da ikke vælge mellem forskellige formater?
Avatar billede doctorking Nybegynder
24. maj 2002 - 16:23 #7
"der opstod en fejl under importen, importen kunne ikke gennemføres" skriver den når jeg pårøver at importer en .wab fil.
Avatar billede doctorking Nybegynder
24. maj 2002 - 16:28 #8
Jeg kan bla vælge imellem "outlook" , "outlook express 4" og "outlook express 6". Ingen af dem finder mbx filerne...
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 16:30 #9
Prøv at dobbeltklikke på mbx filen.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 16:30 #10
Vælg så åbn med Outlook Express.
Avatar billede ole1980 Nybegynder
24. maj 2002 - 22:11 #11
hvis du har dine mails liggende, som .eml filer er det bare at markere alle sammen og trække dem hen hvor de hører hjemme.... sådan plejer jeg at gøre - enkelt og hurtigt :o)

Ole1980
Avatar billede elkrog Nybegynder
24. maj 2002 - 22:15 #12
Gå ind i:
Funktioner > Indstillinger > Vedligeholdelse > Lagringsmappe
Vælg her den mappe hvor dine mails ligger.
Avatar billede doctorking Nybegynder
28. maj 2002 - 08:20 #13
Prøvede "http://chattanooga.net/~scochran/MBXtract.htm" men den kan ikke åbne mbx filerne ordenligt...(får ikke det hele med)...