Avatar billede cyberstar Nybegynder
24. maj 2002 - 15:41 Der er 2 løsninger

en god side???

Jeg er blevet bedt om at lave en hjemmeisde, og vil gerne høre lidt forskellige meninger på, hvad en god (firma)hjemmeside skal indeholde!
Avatar billede ole1980 Nybegynder
24. maj 2002 - 15:43 #1
Et godt overblik, hvad siden omhandler / hvad firmaet står for.
Enkelte farver. Ikke for meget tung grafik, da mange med det samme vil finde en anden side hvis den er for tung at hente
Avatar billede c0d3r Nybegynder
24. maj 2002 - 15:49 #2
Din firma side skal først og fremmest være proffesionel opstillet / og den skal tilbyde noget viden om dit firma. Den skal selvfølgelig også være brugervenlig.
Et godt råd ville være hvid baggrund (det mest prof.) og "Ikke for meget tung grafik" som ole1980 skrev :]