Avatar billede zweeepz Nybegynder
24. maj 2002 - 15:06 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Jeg skal bruge en dansk gennemgang?

Jeg har fået denne beskrivelse, som jeg skal udføre i WinXP pro. Men jeg har en dansk version og jeg kan sgu' ikke helt finde rundt.... er der nogen, der kan lave en oversættelse?

Please perform the following steps:
Select Start|Settings|Control Panel|Administrative Tools|Computer Management. Now select the "Device Manager". In the Menu "View" you should now activate the item "Show hidden devices". Now you'll see a new item "Non Plu and Play drivers" in the right panel. Open this tree and select the device "avgntdd", right click it and select "Properties". The item "Device usage" should be set to "Use this device (enable)". Now select the property tab "Driver", and make sure that "Startup" is set to "Demand start". Click OK, close all Windows and restart the system. Now AVGuard should be up again.

Det er selvfølgelig bare foldernavne og kommandoer, der skal oversættes.

mvh.
Kristoffer
Avatar billede resten Nybegynder
24. maj 2002 - 16:09 #1
Start-indstillinger-kontrolpanel-administartion-computeradministration-enhedshåndtering.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 16:19 #2
resten> hvor er resten af oversættelsen *LOL*
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 16:26 #3
der hvor der står Filer Handling Vis .... trykker du på Vis og vælger Vis skjulte enheder

Fortsættelse følger
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 16:30 #4
Et stykke nede finder du - ikke-Plug and Play-drivere, så skal du trykke i krydset ud for enheden "avgntdd" og højreklikke på den og vælge Egenskaber og du skal så Enable den (gøre den aktiv)

Luk alle programmer og genstart!
Avatar billede resten Nybegynder
24. maj 2002 - 17:21 #5
Han spørger kun til det første resten kunne han selv :-)
Avatar billede zweeepz Nybegynder
24. maj 2002 - 17:21 #6
Forstået, men hvad med:
Now select the property tab "Driver", and make sure that "Startup" is set to "Demand start". Click OK, close all Windows and restart the system. Now AVGuard should be up again.

Hvad betyder "Demand start"?
Jeg har 5 muligheder at vælge mellem: automatisk, start, behov, system og deaktiveret?
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 17:33 #7
forlange start betyder det
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 17:33 #8
du skal altså vælge Start
Avatar billede zweeepz Nybegynder
24. maj 2002 - 17:38 #9
Takker :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 17:55 #10
hmm, jeg skulle ikke ha' så mange point ;o(
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 17:57 #11
resten> hvor hulen opretter man et spm.
Avatar billede resten Nybegynder
24. maj 2002 - 18:15 #12
Under opret spørgsmål :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 18:24 #13
spørgsmå & Svar - Job - Litteratur er hvad jeg har!
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. maj 2002 - 18:25 #14
Du er her : Eksperten : Styresystemer : Win. XP : Jeg skal bruge en dansk gennemgang? :