Avatar billede littlehelper Nybegynder
24. maj 2002 - 13:23 Der er 6 kommentarer

Fejl besked..!!!

FRM-40102: Record must be entered or deleted first..

jeg får fejlen når jeg gennem løber en cursor hvor jeg kun vil vise nogle af de resultater der kommer frem...

hvordan løses det????? eller kan man undertrykke fejl beskeden....???
Avatar billede nosjns Nybegynder
24. maj 2002 - 13:27 #1
Det er muligvis fordi den record du står med er markeret (har status) som "NEW". Du kan bruge "SET_RECORD_PROPERTY" til at ændre den til "QUERY_STATUS". Du kan se i hjælpen hvordan du bruger "SET_RECORD_PROPERTY".
Avatar billede littlehelper Nybegynder
24. maj 2002 - 14:05 #2
hmmm.... det hjalp ikke noget :(
Avatar billede littlehelper Nybegynder
24. maj 2002 - 14:34 #3
løste mit problem med det her.....

:system.message_level := 10;
.
:system.message_level := 0;
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 02:10 #4
jeg har beskrivelsen til de fleste ORA-fejl (både SQL og PLSQL) liggende
jeg kan ikke lige huske hvor jeg fik dem fra,
men lig jeres email her, så sender jeg dem til jer
Avatar billede novanil Nybegynder
18. maj 2003 - 17:20 #5
Orv...en sådan liste kunne jeg godt bruge. Hvis du ser mit indlæg, så send den gerne til simonsen9@balbo.dk. På forhånd tak :)
Avatar billede qualjyn Nybegynder
26. juli 2005 - 10:20 #6
Gider du lukke spørgsmålet?