Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ilmer's Corner

Hejsa er der en der ved hvad den sang hedder den der er i ilmer's corner hvor de der bogstaver og det der lyn kommer jeg ved godt det er mitalica der har lavet den men hvad hedder sangen!?!?!?

Martin_N
Avatar billede staz Nybegynder
24. maj 2002 - 12:19 #1
Mener du ikke "biiiiips corner".... Og metallica. *gg*
Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:23 #2
jo hvad hedder den sang
Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:24 #3
der hvor der står ilmer's corner og der kommer sådan nogen lyn på bogstaverne
Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:24 #4
havd hedder den sang der kommer der!????
Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:26 #5
hallo staz er du der?????? hvad hedder den sang????
Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:27 #6
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 12:28 #7
martin_n> Smut over på Netstationen hvor du kom fra, og hold op med at spamme Eksperten
Avatar billede dcgeek Nybegynder
24. maj 2002 - 12:31 #8
Damn... Eksperten.dk rekord i spørgsmålstegn.
Avatar billede martin_n Nybegynder
24. maj 2002 - 12:50 #9
el_barto han gider ike svare mig!!
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 14:18 #10
Dcgeek: Det er ikke rekort =)

Engang Lørdag aften hvor vi alle sad og kedede sig smadrede jeg 2 spørgsmål med en del ?'er og @'er =)

Og tro mig. Der var mere end det der.
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 14:20 #11
Martin_n: Hvis han ikke svarer er det nok pga. at han ikke ved det. Det er ikke noget at græde over :)

Smut evt. ind på www.ilmerscorner.dk og læs.

-Martin
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. maj 2002 - 14:49 #12
Searching......"Seek and Destroy"
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. maj 2002 - 21:16 #13
tænk: jeg får sikkert aldrig points for dette spm