Avatar billede shale Nybegynder
24. maj 2002 - 08:39 Der er 3 kommentarer

Kan Lotus Word Pro dokumenter få summary under file properties?

Jeg skal konvertere nogle dokument templates fra MS word formatet .doc/.dot over til lotus word pro's .lwp/.mwp!

Jeg har i den forbindelse en del scripts som køres for at gøre det nemt, hurtigt og overskueligt at indsætte ny tekst som passer til den nye bruger.

Mit problem er så at man i .doc/.dot kan smutte ind i egenskaber for dokumentet og se "summary" og derfra kan man så rette tekst sådan at det også ændrer sig i dokumentet uden at man behøver at åbne det.

Denne funktion findes dog ikke i .lwp/.mwp som standard og brugeren mister derved en del funktionalitet som jeg ikke ønsker skal ske.

Kan man evt. gøre noget så at man kan "vedhæfte" eller helt implementere summary delen over til .lwp/.mwp så jeg igen hurtigt kan editere mit dokument?

Jeg er ikke den store programmør og er derfor lidt lost.

På forhånd tak.
Avatar billede shale Nybegynder
24. maj 2002 - 08:41 #1
Hov glemte lige at sige at det skal bruges på win2k og winNT maskiner.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. maj 2002 - 18:21 #2
tror ikke du slipper uden om at programmere dig ud af sagen i LotusScript.
Mener ikke at Word og WordPro er så kombatible at du overføre din summary fra Word...

sorry :(