Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2002 - 22:54 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Jeg vil være med

Jeg ønsker at starte noget selv, men mangler penge.
Selvfølgelig koster det ikke penge at starte, men har ikke lyst til at starte total fra bunden.
Derfor søger jeg nogle, der er kommet godt igang, men mangler en dygtig mand.
CV:
http://www.webmasteren.dk

Som du kan se er det IT det drejer sig om. Helst udvikling af nye stardardsystemer. IT behøver ikke være firmaets primære område, men skal benytte IT (ellers er jeg nok overflødig.)

Og nej --> Jeg gider ikke lave din hjemmeside gratis. Det skal være meget seriøs.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
24. maj 2002 - 07:40 #1
Måske der er nogen her der vil være med?

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_vispost.php?id=122&pg_name=job&lng=dk&kat=2196

Mht til at skaffe midler så er der nævnt en række venture-selskaber her:

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_vispost.php?id=73&pg_name=alle&kat=2197
Avatar billede janemil Nybegynder
24. maj 2002 - 08:40 #2
Hvorfor prøver du konstant at trække besøgende over til din side?
Svar her i stedet.
Avatar billede reklame Nybegynder
24. maj 2002 - 09:19 #3
Send en e-mail til mig ! Jeg kan ikke se, hvor i landet du bor !

sletting@sletting.com
Avatar billede janemil Nybegynder
24. maj 2002 - 09:49 #4
Jeg bor 2860 Søborg
Avatar billede reklame Nybegynder
24. maj 2002 - 10:51 #5
Jeg har overvejet forskellige muligheder....
måske har du også nogle idéer !

Jeg har nogle lokaler på håndei København...opkobling...server osv.
Jeg har kontakt til mange forskellige brancher.

Hvis det har din interesse så send en e-mail : sletting@sletting.com
Avatar billede janemil Nybegynder
24. maj 2002 - 10:58 #6
>Jeg har nogle lokaler på håndei København...opkobling...server osv.
>Jeg har kontakt til mange forskellige brancher.
Spændende
Mail sendt
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
24. maj 2002 - 13:06 #7
janemil>

Det var venligt ment, undskyld! Jeg linkede til en række venture-selskaber en bruger har listet og ville give ham æren for dem i stedet for selv af kopiere dem ind.
Avatar billede janemil Nybegynder
24. maj 2002 - 13:15 #8
Dine svar er gode nok.
Og din side virker godt.

Synes bare denne side bliver ødelagt, hvis alle svar fjernes over på en anden side. Dette er selvfølgelig kun min mening.

Jeg kunne godt vælge en lave en indlæg på din side og gør da muligvis også det, men hvorfor ikke bevare tråden på den side hvor indlægget er lavet?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
24. maj 2002 - 13:30 #9
janemil>

Jeg er slet ikke nogen konkurrent til eksperten. Jeg har ikke nogen konkurrenter. Jeg har skabt et fora for gratis vidensdeling blandt iværksættere - thats all. Ekspertens brugere vil aldrig vælge startfirma frem for eksperten, hvilket de heller ikke skal. Det er to forskellige sites. Startfirma svare til iværksætterkategorien på eksperten.dk og er kun henvendt til dem der vil starte virksomhed. Jeg synes bestemt heller ikke du skal flytte tråden. Jeg ville bare vise dig at der var nogen der søgte partnere, og måske nogen du kan bruge. Det var såmænd det hele. Jeg undskylder at jeg postede links som på dig virker forstyrrende (irreterende).
Avatar billede janemil Nybegynder
24. maj 2002 - 13:37 #10
Lad os sige det er min fejl og stoppe diskusionen her.
Jeg postede på denne side fordi den har flest brugere i den målgruppe mit spørgsmål var henvendt til. Har fået 3 svar.
2 seriøse og 1 efter min mening useriøs.

Hvis det ikke føre til noget prøver jeg din side.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
24. maj 2002 - 13:42 #11
Vi stopper her, og jeg påtager mig fejlen samt at jeg vil passe lidt mere på med links til mit site i fremtiden :)

Held og lykke