Avatar billede killroy7 Nybegynder
23. maj 2002 - 22:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Firewall

Norton Personal Firewall kommer med disse 2 meddelser 4 gange lige efter hinanden:
23-05-02 20:42:32 NDIS Filter Rule "Default Block NetBus Trojan" blocked (solveiga,NetBus).  Details:
Inbound TCP connection
Local address,service is (solveiga,NetBus)
Remote address,service is (80.11.65.75,3793)
Process name is "N/A"
23-05-02 20:42:32 NDIS Filter Rule "Default Block Backdoor/SubSeven Trojan" blocked (xxxxxxxx,27374).  Details:
Inbound TCP connection
Local address,service is (xxxxxxxx,27374)
Remote address,service is (80.11.65.75,3792)
Process name is "N/A"
Hvorfor gør den det? Er det en virus der bliver afvist eller er det opsætningen af mit netværk der er forkert, eller måske min Firewall der har nogle konflikter.
Når dette sker ændres mine ikoner og computer går ned.
Avatar billede gpa Nybegynder
23. maj 2002 - 22:24 #1
prøv med et trojan program f.eks ad-aware.
Avatar billede prodic Mester
23. maj 2002 - 22:26 #2
Det er bare Norton der har blokeret for Netbus - ikke noget at være bange for.

qpa->Ad-aware er ikke til at finde Trojans med.
Avatar billede gpa Nybegynder
23. maj 2002 - 22:29 #3
Get Rid of Spyware now!

www.lavasoft.de
Avatar billede thomashove Nybegynder
23. maj 2002 - 22:42 #4
smider lige en kommentar her ;o)

er der nogle der kender det famøse spyware prog Gator der øjensynligt kommer fra www.gator.com

har nu adskillige gange oplevet at det er blevet installeret på min comp uden jeg har lagt mærke til det... ;o(
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. maj 2002 - 22:43 #5
Du kan også scanne online for trojaner her http://scan.sygate.com, men prodic har ret´, ikke noget at være bange for
Avatar billede prodic Mester
23. maj 2002 - 22:46 #6
ThomasHove->Gator følger blandt andet med Divx-codec 5, så du kan have fået den der igennem.
Avatar billede thomashove Nybegynder
23. maj 2002 - 22:48 #7
prodic--> det kunne jo være en mulighed ;o)

men den er da for***** irriterende
Avatar billede killroy7 Nybegynder
12. august 2002 - 16:53 #8
lukket
Avatar billede prodic Mester
12. august 2002 - 16:55 #9
For at lukke rigtigt, skal du acceptere et afgivet svar eller lave et selv og acceptere det.
Vælger du selv at lave et svar, så er traditionen at fortælle hvor ingen af de angivne svar var anvendelige.
Avatar billede killroy2351 Nybegynder
12. august 2002 - 17:05 #10
Lukket