Avatar billede perfi Nybegynder
23. maj 2002 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Browse sig til en folder uden at skulle angive en fil ??

Hej

Vi har  <input type="file">....
Jeg kan ikke finde noget dokumentation på "folder".

Jeg har behov for at kunne browse mig frem til en folder på samme måde som man kan browse sig frem til en fil.
<input type="file"> må "låne" funktionen fra operativsystemet.
Kan man så ikke "låne" en folder funktion fra operativsystemet.
Det jeg er ude efter er at man skal vælgen mellem et dynamsike antal foldere på serveren, hvori man har mulighed for at gemme billeder???

perfi
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. maj 2002 - 22:05 #1
Skal du vælge noget på serveren, må du programmere dig frem til det.

Det du leder efter findes ikke.
Avatar billede perfi Nybegynder
23. maj 2002 - 22:12 #2
OK eric

Det tænkte jeg nok...men heller ikke nogen hindring...