Avatar billede rootie Nybegynder
23. maj 2002 - 17:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min mobil lagger

Hejsa, Jeg har en Ericsson T28s.
Jeg købte den med et Depitel abbodement, det sagde jeg så op og fik Orange Taletid.
Men du er det så den er begyndt at lagge....Hvad kan jeg gøre ved det??

*MICK*
Avatar billede wanix Praktikant
23. maj 2002 - 17:59 #1
Lagge ? Skratter. Så er der noget galt med deres netværks dækning!
Eller din antenne kan være gået i stykker.
Avatar billede huutt Nybegynder
23. maj 2002 - 18:02 #2
Det kan være dit sim kort hvis det ikke har det forgodt. det kan oxo få Mobilen til at lagge...
Men jeg vil ikke lige sidde her og sige hvad der netop et galt med dim mobil siden den begynder at lagge...
Men det kan betyde lidt hvad det er for et sim-kort du smider i den ;)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
23. maj 2002 - 19:44 #3
Hmm...Det kan jo være mange ting...

Det kan enten være telefonen der er gået i stykker.

Eller også er det sim-kortet der er noget galt med..

Du kan gøre dette:

Tag sim-kortet ud af din fon og rens sim-kortet kun på den der firkentede/runde guld ting, du kan evt. bruge noget aftershafe på en klud og så stille og roligt rengøre den

HUSK: at tøre den af efter dig sim-kortet skal være helt TØR, når den sættet i fonen igen.

Håber du kunne bruge mig svar til noget ;o)

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
23. maj 2002 - 19:46 #4
"HUSK: at tøre den af efter dig sim-kortet skal være helt TØR, når den sættet i fonen igen."

Den tror jeg lige jeg tager om igen :)

"HUSK: og tøre sim-kortet af når du har gjort ren med aftershafe, sim-kortet skal være helt TØR, før den sættes i din fon :)"

Suran
Avatar billede rootie Nybegynder
24. maj 2002 - 14:36 #5
Tak skal i alle ha' for de gode råd...Jeg prøver lige s.b.a råd....Skriver senere
Avatar billede rootie Nybegynder
25. maj 2002 - 16:59 #6
Jeg har lige prøvet den med Aftershave,men den virked ikke :/
Hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
26. maj 2002 - 09:35 #7
Har du mange SMSer liggende? Min T10s bliver meget langsom, når jeg har for mange SMSer gemt... Eller når den "taber" SIM kortet...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. maj 2002 - 09:51 #8
Jeg ved ikke om man kan gøre det samme med Ericsson, men man kan ihvertfald med Nokia, Gå ind i en Ericsson og få den opdateret :)

Suran
Avatar billede rootie Nybegynder
27. maj 2002 - 16:19 #9
Brosnjikov> Nej jeg har ikke mange SMS'er liggende....det gjorde det fra færste gang jeg satte SIM kortet I
Avatar billede rootie Nybegynder
17. juli 2002 - 21:57 #10
hmm...