Avatar billede joshuha Nybegynder
23. maj 2002 - 16:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

afinstalation af styresystem win 2000

hej håber der er nogen der ka hjælpe jeg vil gerne afinstalere win 2000 men jeg ka hverken fdisk eller formatere hva fan gør jeg nu ka du/ i hjælpe
Avatar billede tuctoh Nybegynder
23. maj 2002 - 16:46 #1
hvorfor kan du ikke formatere? Med en opstartsdisk, burde det ikke være et prob...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. maj 2002 - 16:49 #2
Hvad vil du instalere i stedet for?

Linux og Win98 kommer på BOOT CD'er, dem lægger du bare i og Fdisker. Men du mister alle dine data på disken.
Avatar billede joshuha Nybegynder
23. maj 2002 - 16:50 #3
jeg vil tilbage til win98se
Avatar billede joshuha Nybegynder
23. maj 2002 - 16:52 #4
når jeg sætter en opstartsdiskette i og genstarter pcén ja så starter pcén op og åbner så den er klar til brug den går slet ikk i a drevet selv om den står til at boote op på a drevet
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. maj 2002 - 16:53 #5
Hvis det er en original CD kan du boote på den og Fdiske/formatere fra den. Det skal virke. Du kan ikke formatere disken uden at fdiske først hvis du har valgt NTFS.
Avatar billede pladekusken Nybegynder
23. maj 2002 - 16:54 #6
Få fat i en gammel bootdisk fra win98...
- Hvis du har benyttet dig af NTFS, så skal du bruge PartionMagic eller lignende for at formatere...

- Håber du klarer den!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. maj 2002 - 16:55 #7
Du har nok et problem med dit A drev....

Prøv at boote på en CD.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. maj 2002 - 16:56 #8
Din win98se burde være en boot disk, så skal du slet ikke tænke på disketter. Det er en boot cd-rom hvis den er original.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. maj 2002 - 15:21 #9
det kan gøre på to måder hvis du har partition magic 6,0 er det bare at slette partitónen eller skal du gøre dette.

her er et link som giver info om det.http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/reskit/en-us/default.asp?url=/WINDOWS2000/techinfo/reskit/en-us/regentry/93233.asp
Avatar billede bursch Nybegynder
18. juli 2002 - 14:48 #10
Du kan hente Partition Magic her:
http://65.112.204.100/cgi-bin/fosi.cgi?pm
Så skulle du kunne fjerne det...