Avatar billede nazaq Nybegynder
23. maj 2002 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Visual basic version?

Hej i kloge hoveder

Jeg står og skal bruge VB, men jeg kan ikke bruge .NET versionen.

Hvori består den store forskel mellem en Learning Edition og en Pro version (andet end 4000 kr.)?

/NaZaq
Avatar billede snowball Novice
23. maj 2002 - 08:57 #1
Nu ved jeg ikke lige helt med VB, men det er sikkert det samme som i C, og der kommer der en pop-up boks frem hver gang man starter et program som er lavet i Learning Edition, og så er der ikke nær så mange komponenter med som i Pro udgaven.

Snowball
Avatar billede johs_j Novice
23. maj 2002 - 11:24 #2
Forskellen består i de værktøjer der følger med. I VB6,0 pro er der f.eks. et værktøj så du kan lave Installations disketter eller cd'er af dine egne vb-programmer så de kan installeres på andre pc'er uden VB.
Avatar billede nazaq Nybegynder
09. juli 2002 - 08:04 #3
Hmmm
Glemte helt at jeg havde dette spørgsmål ude.