Avatar billede clausi Nybegynder
23. maj 2002 - 01:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Underlige mapper og filer.

Hej,

Lige pludselig har jeg fået en masse filer og mapper med meget underlige navne i en mappe på skrivebordet. De kan ikke slettes eller omdøbes og både win og dos kan ikke læse de fleste af dem.
Norton antivirus kan heller ikke læse dem.
Hvordan kommer jeg af med dem?
Avatar billede sthen Nybegynder
23. maj 2002 - 01:58 #1
Prøv enten at starte i fejlsikret tilstand og slet.

- ellers -

Boot maskinen op i dos og delete de forstyrrende filer.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. maj 2002 - 02:05 #2
prøv og post nogle af fil navnene her...
Avatar billede clausi Nybegynder
23. maj 2002 - 02:22 #3
I dos virkker det ikke, i fejlsikret tilstand var de alle forsvundet på nær en der hedder noget man ikke kan skrive på et keyboard: der står bare en lille tyk streg som filnavn. Hvis man forsøger at slette den får man en filsystemfejl (1026). Hvad mon det betyder?
Avatar billede clausi Nybegynder
23. maj 2002 - 03:24 #4
Når jeg har været på nettet smidder den alle mulige mærkelige filtyper ind på skrivebordet som win ikke kan læse. Navnene er alt muligt blandet sammen af forskellige filer jeg har arbejdet med...
Avatar billede clausi Nybegynder
23. maj 2002 - 16:39 #5
Jeg tror det er severen jeg lægger nogle filer op på den er gal med.