Avatar billede roja Nybegynder
23. maj 2002 - 01:42 Der er 12 kommentarer

Halv automatisk jagt gevær

Jeg skal bruge et jagt gevær, som skal være halv automatisk det må gerne være brugt.
mærket på geværet har ingen betydning, bare det er 100% iorden. Jeg forventer ikke at skulle give mere end 1500-2000 kr. for geværet. Så hvis der nogen der ligger inde med et halv automatisk jagt gevær eller i kender nogen der gerne vil sælge det til den ovenstående pris, så skriv tilbage her på siden.
Avatar billede dmcn Praktikant
23. maj 2002 - 01:54 #1
Tror du ikke du skal finde et andet forum til din våbensøgning? Normalt er fri debat fri, men køb/salg af våben - der trækker jeg grænsen.
Avatar billede sthen Nybegynder
23. maj 2002 - 01:59 #2
Hørt
Avatar billede lequet Nybegynder
23. maj 2002 - 02:15 #3
Desuden tror jeg du skal kunne fremvise en gyldig våbentilladelse, før det overhovedet er lovligt, jeg ved det ikke, men det er et godt gæt. Ved ikke en gang om det bliver lovligt af den grund.

Tror istedet du skal have fat i en autoriseret forhandler.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2002 - 07:33 #4
sthen >> hvad svarer du for??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 09:08 #5
lequet, en våbentilladelse ansøger man først om i forbindelse med man køber våbnet :)

Hvorfor vil du have halvautomatisk? - hvilken kaliber? - hvad skal du bruge den til?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. maj 2002 - 09:10 #6
Har et halv automatisk gevær til salg hvis du er intereseret. dog kun i paint ball *GGG*

Hvem fanden har pisset dig sådanne af siden du skal have det ??

MC
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. maj 2002 - 10:24 #7
mc.lucifer> Der er noget om snakken, for det er ikke nødvendigt med et halv automatisk til at skyde ænder med.

Der var faktisk også et indslag på tekst tv'et, om at folk bliver mentalt syge af counterstrike og andre skydespil af den type. Hvilket ville betyde flere meningsløse drab i fremtiden.

nanoq> Han har faktisk arbejdet på at få et jagttegn siden d. 9. april i år, hvis du kigger i hans gamle spørgsmål.

/per
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 10:27 #8
Min første haglbøsse var en Simpson Suhl Thuringen 12'er side by side... en rigtig god bøsse faktisk... den kostede ikke mere end små 1500 kroner.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 10:30 #9
Jeg vil bestemt IKKE anbefale en halvautomatisk... de da fine til specielt havjagt og gåsejagt... men generelt er de for tunge at slæbe rundt på. Desuden har jeg tit haft problemer med ejectorern i min gamle russer... et almindeligt problem ved billige halvautomater...
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
23. maj 2002 - 12:06 #10
hvad hel**** vil du igrunde jage med et halv automatisk våben?????
HVAD skal bruge mere end 2 skud........

når jeg nedlægger et bytte med mere end et skud så er der squ ikke mad tilbage på staklen (med mindre det er en fuld voksen mand, så plejer der at være til en uges tid hvis ungerne også spiser med)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2002 - 12:19 #11
mouse-the-mighty, ehm.. selvom man bruger halvautomatisk haglvåben har man ikke mere end 2 skud at gøre godt med. De skal jo netop være plumberede til kun at tage 2 patroner.
Avatar billede lequet Nybegynder
23. maj 2002 - 12:37 #12
nanoq > OK, der kan man se hvor meget forstand jeg har på den slags *gg*