Avatar billede hs Nybegynder
11. marts 1999 - 00:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontaktpersoner

Hvis jeg på vores Small Business Server gerne vil taste alle de kontaktpersoner ind, hvor skal jeg så gøre det, så alle medarbejderne kan hente oplysningerne?
Jeg kan evt. træffes på tlf. nr. 33 63 41 87
Avatar billede qpv Nybegynder
12. marts 1999 - 10:28 #1
Hvis det er kontaktpersoner, som er uden for jeres firma kan du i Exchange server oprette en "Recipients Container" og derefter opretter "New Custom Recipients" i dette mappe.

MVH
QPV
Avatar billede chaos Nybegynder
31. maj 1999 - 01:13 #2
Hvis almindelige medarbejdere skal kunne tilføre/rette, vil jeg foreslå, at du laver en ny folder i Public Folders, og giver de rettigheder, som folk bør have.

Herefter kan medarbejdere enten kopiere de enkelte addresser ind i deres egen, eller vælge at have også den folder som addressefolder.

Denne løsning bruger vi selv i et netværk med 180 brugere, fordelt på 3 lokationer/servere (nej - det er ikke en SB Server...)

MVH
/Chaos