Avatar billede mss Nybegynder
23. maj 2002 - 01:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sletning af fejltekst på NT web-server

På en NT 4.0 web-server afvikles der ASP koder mv.

Når vi får fejl, så får vi følgende meddelelse:

Der er sket en fejl på serveren i forbindelse med at vise den efterspurgte side. Kontakt venligst info@blabla.dk

Vi har været inde i Informations serveren og sætte alle fejlmeddelelser til "default", både på web-site niveau og på server niveau, men ligegyldigt hvad, så får vi denne fejltekst, når vi får fejl.... og det gør det meget svært at fejlfinde....

Er der andre steder man kan ændre teksten??

Vi har endda søgt efter teksten som tekststreng på serveren, men uden at finde filen, som indeholder teksten....

Avatar billede bufferzone Praktikant
23. maj 2002 - 09:30 #1
På min NT 4.0 med IIS findes disse fejl html er i c:/winnt/help/common

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. maj 2002 - 09:31 #2
De kan dog placeres andre steder, prøv at søg på 404.htm
Avatar billede mss Nybegynder
31. august 2002 - 10:37 #3
Man kan ændre fejlsiderne på flere niveauer. Og ved at ændre dem for begge niveauer, så de stemmer overens, så lykkeds det at få fejlmeddelelserne frem på den alm. måde.
Avatar billede mss Nybegynder
31. august 2002 - 10:37 #4
Hermed lukket