Avatar billede provins.poul Nybegynder
22. maj 2002 - 23:43 Der er 5 kommentarer

fejl ved åben i nyt vindue...

Jeg har en meget træls fejl;den består i at når jeg modtager en email og der er en hyperlink med, og jeg trykker på den,- åbner den et vindue som den skal, men der kommer ikke noget, og vinduet er gennemsigtigt!!Trykker man så på stop og derefter på opdater, kommer den link så som den skal..samme fejl kommer hvis man er på en side, og trykker på en link med højre musetast, og vælger åben i nyt vindue. Fejlen kom mens jeg brugte win98se,prøvede så at opdatere til win98me, men uden resultat....HJÆLP..
M.V.H Jesper
Avatar billede pentium4 Juniormester
23. maj 2002 - 01:32 #1
Når du har fået billedet frem, så prøv at åbne en alm. mappe i f.eks. Denne Computer eller i Dokumenter.
Så går du ind i mappeindstillinger og trykke på fanen 'vis' og så trykke på knappen 'anvend på alle mapper'!
Avatar billede provins.poul Nybegynder
23. maj 2002 - 09:53 #2
Tak for svaret emn det er kun når jeg er på nettet det er galt,jeg prøvede det du skrev men uden held..
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
21. juni 2002 - 12:00 #3
Den fejl du har er sikkert en fejl der kom med win98. At opdatere til et nyt program hjælper ikke noget eftersom en opdatering kun udskifter få filer. Det du skal gøre er at udskifte alle filer, ved at instalere ME fra bunden. Dette kan gøres uden at du mister alle dine programmer. Du skal starte computeren op i dos promp og starte ME instalationen fra CDen. Og vælge "ny instalation". På den måde kan du fjerne fejlen, få en ny instaleret computer og beholde dine programmer.
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:12 #4
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 04:16 #5
Hvad sker der???  Lukke-tid???