Avatar billede epoc Nybegynder
23. juli 2000 - 23:20 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

partner til en god ide

Hej jeg sidder her og har fået en pisse god ide til en online- tvstasion det er stadig kun en ide men hvis der er en asp programør der har lyst til at være med i ideen kunne det være fedt det er kun en fritids projekt men det kunne være lidt grinsomt at prøve at virkeliggøre den

hvis der er nogen interesseret så kan de få hele ideen på mail senere

Mvh ~epoc~
Avatar billede driis Nybegynder
24. juli 2000 - 00:29 #1
Lad høre...

driis@mobilixnet.dk
Avatar billede dr-data Nybegynder
24. juli 2000 - 01:38 #2
kan du ikke sende mig adressen på det færdige/delvis færdige projekt da det lyder som et link der passer til min hjemmeside...

ivi@miransky.dk  -> Subj.: fx. online tv kanal
Avatar billede engberg Juniormester
24. juli 2000 - 07:22 #3
Hmm... kom med det!! :)

kasper@pox.dk
Avatar billede jetsetter Nybegynder
24. juli 2000 - 07:54 #4
Måske interesseret... lad mig høre mere.

le@digicraft.dk
Avatar billede martin100 Nybegynder
24. juli 2000 - 10:13 #5
ja kom med det !! ;-)
martin@2mwebdesign.dk
Avatar billede epoc Nybegynder
24. juli 2000 - 20:34 #6
>>dr-data

jeg har ikke en færdig/delvis færdig side og udovre det så kender jeg intet til din side

jeg vil sende lidt mere info ud til resten jer i løbet af i morgen

Mvh ~epoc~
Avatar billede dr-data Nybegynder
24. juli 2000 - 23:12 #7
jeg vil bare have dig til at sende en hilsen \"NÅR der er noget på nettet JEG må se på (Færdig lavet)

Jeg prøver at gentage>>  Jeg vil gerne tilføje et link til projektet, når/ hvis det er færdigt...
Avatar billede dr-data Nybegynder
24. juli 2000 - 23:13 #8
LINK = GATIS REKLAME
Avatar billede schaft Nybegynder
28. juli 2000 - 10:46 #9
Jeg har selv gjort mig nogle tanker omkring noget med Online TV så jeg er interesseret i at høre i hvilken retning du går. Jeg er dog ikke ASP\'er!!

schaft@image.dk
Avatar billede epoc Nybegynder
30. juli 2000 - 13:47 #10
>>dr-data  det må du undskyle jeg har misforstået dig og det kan vi jo snakke om når vi er lidt længre fremme i projektet men tak

Da jeg har været i sverig nogle dage har jeg ikke kunnet sende den mail ud jeg har lovet og jeg har besluttet at jeg kan skrive det samme her som jeg ville kunne i en mail

ideen gir jo sig selv men der er jo en del problemer i det vi kan sagtens designe en side og alt det men

prob. nr 1  vi skal jo helst vise noget på vores station  og da man skal give en helvedes masse penge for at kunne vise film må vi have sponsore der er med på ideen og hvordan vi skal skaffe dem ved jeg ikke måske har nogen af jer en ide

prob. nr 2 hvad skal vi vise

prob. nr 3 vi skal have nogen der kan sponsorere start kapital til at få siden på nette overhovedt

info om ide: jeg syntes det skal være en et vindue som sidder oppe i hjørnet så personer der downloader eller surfer kan se film mens de laver ting på nettet jeg syntes vi skal prøve at finde en hoved sponsor som kan hjælpe os med starten uden at overtage ideen

i kan skrive vidre her på eksperten hvis i har foreslag eller på mail til webmaster@niksen.dk

mvh ~epoc~

Avatar billede mpj Nybegynder
02. august 2000 - 20:41 #11
Jamen det er da en fed ide...!

MEN!

\"jeg syntes det skal være en et vindue som sidder oppe i hjørnet så personer der downloader eller surfer kan se film mens de laver ting på nettet \"

Det tager sku en del af din hastighed hvis du skal side og se \"fjernsyn\" med su surfer...!
Så skaulle der en OVERMOTORISERETHYPERAGTIG server til...!
Og en meget god forbindelse fra brugeren!

EMn... Det lyder da fedt nok!
Avatar billede epoc Nybegynder
04. august 2000 - 11:31 #12
>>mpj jeg tror du har ret men måske kan vi få inspiration et andet sted jeg hørte i radioen at der var åbnet en tvstation online jeg kan bare ikke huske adressen kan nogen af jer
~epoc~
Avatar billede martin100 Nybegynder
04. august 2000 - 12:03 #13
det er allerede blevet lavet http://www.scoopstation.dk
Avatar billede dave_dk Nybegynder
03. september 2000 - 16:22 #14
skriv en mail så kigger vi på det

david@asptech.dk
Avatar billede epoc Nybegynder
03. november 2000 - 12:17 #15
jeg har ikke haft tid til denne ide så jeg vil lukke spm\'et og lægge det lidt i bero

Mvh Nicolai
Avatar billede martin100 Nybegynder
03. november 2000 - 13:12 #16
hvordan er det du staver til tvstation ??