Avatar billede cont_manager Nybegynder
22. maj 2002 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Eksperter?????? Så sig mig dog......

Er der nogen eksperter her eller hvad..??
Nu har jeg efterhånden givet med rund af mine point til folk med preloaders til eksterne swf-er:
Legende.dk, hoejben og hvad I ellers hedder.

Men det virker fandme ikke!!!
Jeg skal i maintimeline hente et billede til et MC. Det kan jeg godt. Maintimeline skal "vente" eller "stoppe" mens preloaderen henter billedet, med getBytesTotal og getBytesLoaded henter jeg procent loadet.
Når bytesTotal<=bytesLoadet, så skal maintimeline fortsætte.
MEN MEN MEN her skrider den altså resolut videre, og henter stille og roligt billedet ind (uden preloaderen).

CM_ (-:
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
22. maj 2002 - 21:32 #1
Rolig nu... Trøsten er (måske) på vej!

HHvis du kan bruge preloaderen på dette site: www.ny-primera.dk
Så kan jeg sende den til dig og du kan prøve at smide den ind i din movie...

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
Avatar billede slinky Nybegynder
22. maj 2002 - 21:41 #2
jamen min lille ven.. du skal da ikke give point s til folk som ikke løser dit problem, vel???
Avatar billede cont_manager Nybegynder
22. maj 2002 - 22:00 #3
>>> krisbjoern. Det ser ud til at være den slags jeg roder med! Hvis jeg kan bruge den er du 120 point rigere.
Iøvrigt et ganske nydeligt site.
Du får min hotmail, da jeg sidder på skolen lige nu:
casioplayer2001@hotmail.com
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
22. maj 2002 - 22:49 #4
1000 Tak for ordene...
Det er undertegnded og Lasse Skjald der har udarbejdet sitet.

Der er en mail på vej til dig!
Håber du kan bruge det!

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
22. maj 2002 - 22:51 #5
UPS...

Han hedder jo Lasse Skjalm - jeg kommer bare sådan til at tænke på en gæv gammel Skjald der drager rundt imellem kongerigerne med sin musik og eventyre...

Kristian
Avatar billede cont_manager Nybegynder
22. maj 2002 - 22:53 #6
Ja, jeg ved det... ((:
Avatar billede cont_manager Nybegynder
23. maj 2002 - 00:06 #7
krisbjoern >>> Mange tak for din fil, men mit problem er snarere eksternt loadede filer, og ikke så meget koden - men problemet med getBytesLoaded/Total(). Det er nu løst:
Når man udfører getBytesLoaded eller Total på en ekstern loadet film til et MC, skal man indbygge et minimum bytes i sin løkke, således at der tages højde for den forsinkelse flash arbejder med. getbytesLoaded og Total registrerer først 0 eller lignende bytes, for dernæst milisekundet efter at komme op med de "rigtige" tal. Denne forsinkelse "snød" min kontrol-løkke hver gang...
I glædesrus og som tak for hjælpen = 20 point, krisbjoern.
Avatar billede cont_manager Nybegynder
23. maj 2002 - 00:06 #8
.
Avatar billede wilweb Nybegynder
23. maj 2002 - 14:01 #9
krisbjoern:> Først lige lidt roser, for det er faktisk et meget flot og elegant site i har fået lavet! Drøn godt!
Så ville jeg også spørge om det var muligt for mig (os) at se hvordan i har lavet den preloader? for den er også ganske smidig.
Med venlig hilsen
willi@gizom.com