Avatar billede shortcut Nybegynder
22. maj 2002 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med at sende og modtage filer med icq og windowsmessen

Hej Jeg har et problem med at sende og modtage filer når jeg bruger icq 2002a og windowsmessenger, jeg har opdateret min router ( speetstream ) men uden held og TDC siger at de ikke kan hjælpe. jeg køre med xp som styresystem . hjælp please......

MVH John Hansen
john-hansen@sport.dk
Avatar billede ducks Nybegynder
22. maj 2002 - 19:20 #1
er du sikker på at det ikke er fordi dem du sender til kører andre versioner?
Avatar billede popsy Novice
22. maj 2002 - 20:12 #2
kan det være din firewall som laver knuder?

popsy
Avatar billede shortcut Nybegynder
22. maj 2002 - 20:12 #3
de køre samme version når de er med på mit eget hjemmenetværk virker det , men når jeg skal ud på nettet virker ikke.
Avatar billede black-vise Nybegynder
22. maj 2002 - 20:16 #4
det er nok din fire wall soM ER SAT til på xp det gjorde den også hos mig du skal slå den af ved at gå ind under netværket ogs så skal man bare fjerne den så virker det det gjordde i vært fald hos mig